Antra šioje rinkoje – Youtube TV“ (ja naudojasi apytikriai 66 proc. žiūrovų), o trečia – „Go3“ (daugiau kaip trečdalis).
„Televizijos žiūrovų apklausos pagrindinis tikslas buvo išsiaiškinti, koks turinys žiūrimas. Taigi, dažniausiai televizoriai naudojami tradicinei televizijai žiūrėti, o įvairios vaizdo srautinio transliavimo paslaugos kartu užima nedidelę antrąją vietą“, – sakė „Samsung Estonia“ atstovas Alaris Pennaras.
Kalbant apie turinį, naudodamiesi vaizdo įrašų srautinio transliavimo paslaugomis Baltijos šalių gyventojai dažniausiai žiūri filmus (taip teigė apie 90 proc. respondentų), serialus (apie 80 proc.), muzikos renginius ir koncertus (beveik pusė).
Šį sociologinį tyrimą šiemet liepos mėnesį atlikusi „Starcom“ apklausė 900 Baltijos šalių gyventojų.