15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Prancūziška bėda pašalinta: „Telia“ ir „Bitės“ klientai šioje šalyje vėl bendrauja be kliūčių

Prancūzijoje ir Belgijoje viešintys „Telia“ bei „Bitės“ klientai vėl gali skambinti, siųsti SMS, naršyti internete ir naudotis kitomis tarptinklinio ryšio paslaugomis. Dėl užsienio šalių operatorių tinklo klaidų kilę sutrikimai pataisyti trečiadienio popietę, rašoma pranešime spaudai.
Asmenukė prie Eifelio bokšto
Asmenukė prie Eifelio bokšto / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Sutrikimai, kilę dėl tinklo konfigūracijos klaidų, buvo užfiksuoti vėlyvą antradienį, dėl to „Telia“ skubiai susisiekė su Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovėmis „Orange“, „Bouygues“ ir SFR. Klaidų paieška ir ištaisymas užtruko beveik parą.

„Telia“ apgailestauja dėl klientų patirtų nepatogumų ir kompensuos su tuo susijusias išlaidas – padengs lapkričio mėnesio abonento įmoką ir iki metų galo dovanos 100 GB mobiliųjų duomenų Lietuvoje. Dėl kompensacijos klientai turėtų kreiptis į „Telia“ klientų aptarnavimo specialistus.

Kompensacijas už patirtus malonumus žada ir „Bitė“. „Atsiprašome klientų dėl patirtų nepatogumų. Visiems nepatogumus Prancūzijoje patyrusiems klientams skirsime kompensacijas. Informacija apie tai juos pasieks jau artimiausiu metu“, – sako Antanas Bubnelis, bendrovės „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas.

„Tele2“ vartotojų šis ryšio paslaugų sutrikimas nepaveikė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais