Prancūziška bėda pašalinta: „Telia“ ir „Bitės“ klientai šioje šalyje vėl bendrauja be kliūčių

Prancūzijoje ir Belgijoje viešintys „Telia“ bei „Bitės“ klientai vėl gali skambinti, siųsti SMS, naršyti internete ir naudotis kitomis tarptinklinio ryšio paslaugomis. Dėl užsienio šalių operatorių tinklo klaidų kilę sutrikimai pataisyti trečiadienio popietę, rašoma pranešime spaudai.
Asmenukė prie Eifelio bokšto
Asmenukė prie Eifelio bokšto / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Sutrikimai, kilę dėl tinklo konfigūracijos klaidų, buvo užfiksuoti vėlyvą antradienį, dėl to „Telia“ skubiai susisiekė su Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovėmis „Orange“, „Bouygues“ ir SFR. Klaidų paieška ir ištaisymas užtruko beveik parą.

„Telia“ apgailestauja dėl klientų patirtų nepatogumų ir kompensuos su tuo susijusias išlaidas – padengs lapkričio mėnesio abonento įmoką ir iki metų galo dovanos 100 GB mobiliųjų duomenų Lietuvoje. Dėl kompensacijos klientai turėtų kreiptis į „Telia“ klientų aptarnavimo specialistus.

Kompensacijas už patirtus malonumus žada ir „Bitė“. „Atsiprašome klientų dėl patirtų nepatogumų. Visiems nepatogumus Prancūzijoje patyrusiems klientams skirsime kompensacijas. Informacija apie tai juos pasieks jau artimiausiu metu“, – sako Antanas Bubnelis, bendrovės „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas.

„Tele2“ vartotojų šis ryšio paslaugų sutrikimas nepaveikė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis