Sutrikimai, kilę dėl tinklo konfigūracijos klaidų, buvo užfiksuoti vėlyvą antradienį, dėl to „Telia“ skubiai susisiekė su Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovėmis „Orange“, „Bouygues“ ir SFR. Klaidų paieška ir ištaisymas užtruko beveik parą.
„Telia“ apgailestauja dėl klientų patirtų nepatogumų ir kompensuos su tuo susijusias išlaidas – padengs lapkričio mėnesio abonento įmoką ir iki metų galo dovanos 100 GB mobiliųjų duomenų Lietuvoje. Dėl kompensacijos klientai turėtų kreiptis į „Telia“ klientų aptarnavimo specialistus.
Kompensacijas už patirtus malonumus žada ir „Bitė“. „Atsiprašome klientų dėl patirtų nepatogumų. Visiems nepatogumus Prancūzijoje patyrusiems klientams skirsime kompensacijas. Informacija apie tai juos pasieks jau artimiausiu metu“, – sako Antanas Bubnelis, bendrovės „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas.
„Tele2“ vartotojų šis ryšio paslaugų sutrikimas nepaveikė.