Prekybos tinklas „Jysk“ perspėja: galimai dingo pirkėjų kortelių duomenys

Populiaraus buitinių prekių tinklo „Jysk“ tinklo atstovai kreipėsi į internetu prekes iš jų parduotuvės įsigijusius pirkėjus, prašydami jų užblokuoti savo banko sąskaitas.
JYSK parduotuvės atidarymas
JYSK parduotuvės atidarymas / JYSK nuotr.

„Jysk“ rinkodaros direktorė Baltijos šalims ir Baltarusijai Anželika Zorina, dirbanti Rygoje, 15min patvirtino, kad kibernetinė ataka buvo ir kad ją pavyko sustabdyti. Jos teigimu, dėl kibernetinio saugumo spragos galimai nukentėjo pirkėjai įvairiose šalyse. Lietuvoje tokių nedaug – tik 43. Bendras galimai nukentėjusių asmenų kiekis Baltijos šalyse – 480. Su jais visais bus susisiekta asmeniškai.

A.Zorina aiškina, kad kol kas nėra tiksliai žinoma, ar tikrai klientų mokėjimo duomenys pateko į neteisėtai prie „Jysk“ sistemų prisijungusių asmenų rankas, tačiau imamasi prevencinių priemonių. Asmenims, kurių mokėjimo kortelių duomenys galimai buvo prarasti, „Jysk“ atstovė rekomenduoja nedelsiant blokuoti mokėjimo korteles ir jas pasikeisti į naujas bei žada, kad „Jysk“ kompensuos visas su kortelės keitimu susijusias ir galimai dėl kibernetinių vagių veiklos patirtas išlaidas.

Anot A.Zorinos, didesnioji „Jysk“ klientų dalis už internetu įsigytas prekes atsiskaito ne kredito kortelėmis, be to, „Jysk“ nesaugo klientų mokėjimo duomenų savo sistemose, tad nukentėti galėjo tik asmenys, internetu pirkę prekes tam tikru metu, kurio nepatikslino.

Tapote šios kibernetinės atakos auka? Parašykite mums: mokslas@15min.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų