Kompanijai tai nebūtų naujiena – „Nordcurrent“ milžiniškos sėkmės sulaukė dar 2014-aisiais, kai pristatė žaidimą „Cooking Fever“. Jis buvo atsisiųstas daugiau nei 350 mln. kartų. Ar naujasis projektas sulauks tokios pat populiarumo bangos?
Kviečia tapti mados influenceriais
Lietuvių įkurta pasaulinė žaidimų bendrovė „Nordcurrent“ pristato naują projektą – mados ir stiliaus žaidimą „Pocket Styler“. Kūrėjai kviečia mados pasaulį mėgstančius žmones išlaisvinti savo kūrybiškumą ir savo veikėjams sukurti naujus stiliaus derinius ir taip tapti naujais mados pasaulio nuomonės formuotojais.
„Žaidėjai iš įvairių rūbų ir aksesuarų turės galimybę kurti įvairius stiliaus derinius ir dalyvauti specialiuose renginiuose, kuriuose galės varžytis su kitais stilistais. Specialiuose renginiuose kiekvieną derinį vertins kiti žaidėjai ir galės pagirti bei įvertinti naują stiliaus sprendimą. Tai žaidėjams leis laimėti įvairių prizų ir padės kilti lyderių lentelės laiptais bei siekti mados influencerio, galinčio kurti naujas žaidimo taisykles, titulo“, – teigia „Nordcurrent Group“ direktorė Viktorija Trofimova.
Programėlėje žmonės ras šimtus daiktų įvairiose kategorijose – nuo rūbų iki stilingų aksesuarų – tad priemonių pasireikšti tikrai nestigs. Skaičiuojama, kad žaidime galima sukurti daugiau nei 100 mln. skirtingų stiliaus derinių, o papildomai galima keisti ir veido elementus – makiažą bei šukuoseną – tad šis skaičius dar išauga.
„Žaidimas subalansuotas absoliučiai visiems žaidėjams, o žaismas yra labai dinamiškas ir aprėpiantis ko gero visus įmanomus mados stilius: nuo gatvės iki verslo aprangos arba nuo paplūdimio madų iki kažko panašaus į atlikėjos Lady Gaga kostiumus. Vienas įdomiausių žaidimo aspektų – niekada nenuspėjamas ir nesibaigiantis jo žaismas, nes žaidimo turinį visada kuria patys žaidėjai, tad kaskart galima pamatyti ar sukurti vis naujus stiliaus derinius bei šmaikščiai įvertinti kitų žaidėjų kūrybą“, – sako V. Trofimova.
Žaidimas – nemokamas ir jis jau dabar prieinamas visiems „iOS“ ir „Android“ vartotojams.
Kūrė 3 metus
Kompanija žaidimą kurti pradėjo dar prieš 3 metus, pirmieji rūbų eskizai buvo piešiami remiantis garsių stilistų patarimais.
„Kuriant žaidimą, dirbome su vienomis garsiausių ir ryškiausių stilisčių iš Lietuvos ir Ukrainos. Jos padėjo sukurti žaidimo rūbų bazę ir suteikė vertingų patarimų pačiam žaidimui, todėl būsimi žaidėjai tikrai pajaus, ką reiškia pamatyti mados pasaulį jame besisukančių profesionalų akimis“, – išskiria V. Trofimova.
Studijos vadovės teigimu, stilistės parengė per 1200 rūbų pavyzdžių, pagal kuriuos ir buvo nupiešti daiktai žaidime. Taip siekta žaidimui suteikti realybės pojūčio ir padėti žaidėjams pasijausti tikrais stiliaus ekspertais.
Sėkmės sulaukė jau anksčiau
2002 m. Lietuvoje įkurta žaidimų kompanija „Nordcurrent“ pasaulinę šlovę pelnė dar 2014-aisiais. Tais metais kompanija pristatė laiko planavimo žaidimą „Cooking Fever“, kuriame žaidėjai gali gaminti patiekalus ir desertus iš viso pasaulio.
„Žaidimo tikslas – laiku spėti pagaminti klientų trokštamus patiekalus. Tad be kūrybiškumo čia reikia ir greitos reakcijos – šis azarto elementas greičiausiai ir tapo žaidimo sėkmės formule. Šiandien jis atsisiųstas virš 350 milijonų kartų ir turi 10 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį“, – apibendrina V. Trofimova.
Tarp kitų sėkmingų „Nordcurrent“ žaidimų yra daugelio pamėgta šaudyklė mobiliesiems įrenginiams „Sniper arena“, interaktyvus kriminalinis romanas „Murder in the Alps“ ir naujausias laiko valdymo žaidimas „Airplane Chefs“.
Per 18 veiklos metų kompanija iš viso yra sukūrusi per 50 žaidimų įvairioms platformoms ir sugeneravusi 500 milijonų atsisiuntimų visame pasaulyje.