PSO vadovas sveikina „padrąsinančias naujienas“ dėl „Pfizer“ COVID-19 vakcinos

Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) vadovas pirmadienį sveikino „padrąsinančias naujienas“, kad „Pfizer“ ir „BioNTech“ bendrai kuriama COVID-19 vakcina, kaip rodo rodo tebevykdomų 3-iosios fazės tyrimų rezultatai, 90 proc. atvejų veiksmingai apsaugo nuo koronavirusinės infekcijos.
PSO generalinis direktorius Tedrosas Adhanomas Ghebreyesusas
PSO generalinis direktorius Tedrosas Adhanomas Ghebreyesusas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šios dvi farmacijos milžinės anksčiau pirmadienį paskelbė, kad, kaip rodo preliminarios išvados, beveik visi žmonės atsparumą koronavirusui įgyja praėjus savaitei po jiems duotos antrosios vakcinos dozės, kuri sušvirkščiama praėjus 28 dienoms po pirmosios.

„Sveikiname padrąsinančias naujienas apie vakciną iš @pfizer ir @BioNTech_Group, ir sveikiname visus mokslininkus bei partnerius visame pasaulyje, kuriančius naujus saugius, veiksmingus įrankius #COVID19 nugalėti“, – tviteryje parašė PSO generalinis sekretorius Tedrosas Adhanomas Ghebreyesusas.

„Pasaulis išgyvena beprecedentes mokslines inovacijas ir bendradarbiavimą pandemijai užbaigti“, – sakė jis.

Iki spalio vidurio PSO buvo įvardinusi 42 „vakcinas kandidates“, įžengusias į klinikinių bandymų etapą. Tuo metu birželio viduryje tokių vakcinų buvo 11.

Dešimt iš spalį paminėtų vakcinų buvo perėjusios į paskutinį trečią klinikinių bandymų etapą, per kurį bandymai atliekami dideliam skaičiui – dešimtims tūkstančių – žmonių keliuose žemynuose, siekiant patikrinti vakcinos saugumą ir veiksmingumą.

PSO vyriausioji mokslininkė Soumya Swaminathan (Saumja Svamynathan) pirmadienį tviteryje parašė, kad „Pfizer“ ir „BioNTech“ naujienos turėtų „padrąsinti visus #COVID19 vakcinų vystytojus tęsti klinikinius bandymus“.

„Pasauliui reikia kelių saugių, veiksmingų ir prieinamų vakcinų šiai pandemijai užbaigti“, – pabrėžė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis