Pusė JAV namų ūkių turi bent vieną „Apple“ produktą

Kompanijos „Apple“ sukurti produktai pirmauja beveik visose elektronikos prekių kategorijose. Tačiau, kad būtų dar lengviau suvokti, kokiu mastu yra perkami kompanijos technikos įrenginiai, verta atkreipti dėmesį į CNBC atliktą tyrimą.
„Apple“ logotipas
„Apple“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tyrimo metu buvo analizuojama visos Amerikos rinka. Rezultatai rodo, kad net pusė amerikiečių namų ūkių turi bent vieną „Apple“ sukurtą įrenginį. Tai reiškia, kad net 55 mln. JAV namų yra bent vienas telefonas „iPhone“, planšetė „iPad“, muzikos grotuvas „iPod“, kompiuteris „Mac“ ar televizoriaus priedėlis „Apple TV“.

Tyrimas atskleidė, kad dažniausiai „Apple“ įrenginius perka vidurinį išsilavinimą turintys studentai ar jaunesnio amžiaus asmenys. 63 procentai visų kompanijos įrenginių pirkėjų priklauso 18–34 ar 35–49 metų amžiaus grupei.

Net 77 procentai „Apple“ vartotojų per metus uždirba 70 tūkst. ar daugiau JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos