RRT: pašto rinka antrąjį ketvirtį augo 6,8 proc. iki 70 mln. eurų

Bendros pašto rinkos pajamos antrąjį šių metų ketvirtį siekė 69,7 mln. eurų – 6,8 proc. daugiau negu tuo pačiu laiku pernai, skelbia Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).
„Lietuvos paštas“ pristatė naują prekės ženklą
„Lietuvos paštas“ pristatė naują prekės ženklą / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pagal bendras pajamas didžiausią rinkos dalį užėmė Lietuvos paštas (24,3 proc.), „DPD Lietuva“ (19,9 proc.),  „Venipak Lietuva“ (12,2 proc.), „DHL Lietuva“ (10,3 proc.) ir „FedEx Express Lithuania“ (10,2 proc.).

RRT Strateginio valdymo grupės analitikė Viktorija Goferienė teigė, kad daugiausia pajamų (56,6 mln. eurų) antrąjį ketvirtį gauta už pašto siuntinių siuntimą – jos sudarė 81,2 proc. visų pašto sektoriaus pajamų.

„Tokią reikšmingą rinkos dalį lėmė tai, kad 67,6 proc. visų siuntų sudarė būtent pašto siuntiniai, kurių skaičius antrąjį ketvirtį, palyginti su 2023 metų antruoju ketvirčiu, padidėjo 16,5 proc. iki 14,6 mln. vienetų. Tuo metu korespondencijos siuntų skaičius toliau mažėjo (20,5 proc.) ir siekė 7 mln. vienetų“, – RRT pranešime teigė ji.

Didžiausią siuntų dalį ir toliau sudaro vidaus siuntos – 61,5 proc. Jų skaičius per metus sumažėjo 0,3 proc., tuo metu tarptautinių siuntų skaičius padidėjo 3,6 proc.

Pasak analitikės, vertinant pašto siuntas pagal pristatymo būdą tendencijos per metus nepakito. 

„Didžiausia dalis pašto siuntinių (57,9 proc.) atsiimti paštomatuose, tačiau korespondencijos srityje 36,5 proc. siuntų buvo įteiktos gavėjui jo gyvenamojoje ar buveinės vietoje. Tai yra 1,8 proc. punkto daugiau nei buvo įdėta į gaunamųjų laiškų dėžutes,“ – teigė V. Goferienė.

Beveik pusę (44,4 proc.) visų pašto siuntų į paštomatus pristatė „Omniva LT“. 2023 metų pabaigos duomenimis ji turėjo 27,9 proc. visų paštomatų Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų