Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

RRT vadovė: įmonių ginčai rodo, kad rinkoje vyksta aktyvi konkurencija

Telekomunikacijų bendrovių ginčai dėl reklamos rodo, kad rinkoje vyksta aktyvi konkurencija, sako Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) pirmininkė Jūratė Šovienė.
Jūratė Šovienė
Jūratė Šovienė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tai ji teigė po to, kai bendrovė „Telia Lietuva“ Vartotojų teisių apsaugos tarnybai vasarį apskundė konkurentę „Bitė Lietuvą“, kuri skelbia esanti 5G ryšio spartos nugalėtoja. Pastaroji trečiadienį pateikė teismui ieškinį dėl esą neteisėto jos prekės ženklų naudojimo „Telia“ reklamoje.

„Ką mes darome, kad ta konkurencija intensyvėtų? Skelbiame daugiau informacijos, esame pateikę įvairias 4G ir 5G ryšių matuokles. Esame (pateikę – BNS) vartotojams įrankius, kur jie gali pasimatuoti turimą ryšį, jo kokybę ir spartą. (...) Per tuos įrankius tokiu būdu ir skatiname konkurenciją, ir tas iš tikrųjų jaučiasi“, – po susitikimo su prezidentu Gitanu Nausėda BNS trečiadienį sakė J.Šovienė.

„Ir tie viešojoje erdvėje vykstantys konkurenciniai ginčai ir karai rodo, kad konkurencija intensyvi“, – pridūrė ji.

Jos teigimu, RRT kovo pabaigoje ketina pateikti praėjusių metų 5G ryšio vystymo analizę, tačiau į konkrečius bendrovių ginčus neįsitrauks.

„Tegul ginčijasi ir įrodinėja. Taip, mes teikiame duomenis, iš tų duomenų kiekvienas pasidaro savo pjūvius. Aišku, gal ne visada objektyviai parodo, bet tikėtis iš įmonių, kad jos objektyviai parodys ir savo konkurentus, būtų naivu – kiekviena randa, kas jai yra labiausiai tinkama“, – teigė J.Šovienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais