Rusijos internetą užkimšo paveikslėliai? Interneto paslaugų teikėjai prašo nebesiuntinėti memų

Rusijos stambiausia telekomunikacijų paslaugų teikėja penktadienį kreipėsi į klientus su prašymu nebesiųsti koronaviruso memų ir žaibiškai plintančių vaizdo įrašų, nes dėl COVID-19 pandemijos persikrovė tinklai.
Rusiškas su koronavirusu susijęs memas: Vladimiras Putinas biologinės apsaugos kostiume prilygintas teletabiui
Rusiškas su koronavirusu susijęs memas: Vladimiras Putinas biologinės apsaugos kostiume prilygintas teletabiui

„Memai ir geros nuotaikos palaikymas yra svarbūs dalykai, tačiau taip pat svarbu atsakingai vartoti interneto turinį“, – MTS tinklalapyje paskelbtame pranešime pabrėžė šios bendrovės prezidentas Aleksejus Kornia.

„Nesakau, kad turėtumėte liautis žiūrėti filmus internete ar dalyvauti vaizdo konferencijose darbo tikslais“, – pažymėjo jis.

Tačiau jis paragino rusus „susilaikyti nuo juokingų, bet „sunkių“ vaizdo įrašų siuntinėjimo per susirašinėjimo programėles dešimtims kontaktų“, nes tai apkrauna telekomunikacijų infrastruktūrą.

80 mln. klientų Rusijoje turinti MTS susidūrė su „reikšmingai padidėjusia tinklo apkrova“ – daugiausia didmiesčiuose, ypač Maskvoje, nurodė A. Kornia.

Rusija neįvedė privalomo visuotinio karantino, tačiau daugelis kompanijų šį mėnesį perėjo prie nuotolinio darbo, siekdamos sumažinti užkrėtimo koronavirusu riziką.

Internetą visame pasaulyje užtvindė su koronavirusu susiję memai, nes dėl karantino ir kitų judėjimo apribojimų žmonės turi mažiau galimybių tiesiogiai kontaktuoti su aplinkiniais.

Tuo tarpu Rusijoje tikrą memų bangą sukėlė viešas Vladimiro putino pasirodymas su geltonu apsauginiu kostiumu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis