Reikėtų pasakyti, kad tokios priemonės naudojamos ne tik Rusijoje, tačiau „Kalašnikov“ naująją „Stena“ kūrė turėdami būtent savos šalies poreikius. Naujoji „Stena“ sukurta ant „Kamaz“ sunkvežimio bazės su 8 ašimis. Ši mašina sveria beveik 28 tonas, o apsisukimo spindulys yra 11,5 m. Tačiau, aišku, svarbiausia yra ne tai.
„Kalašnikov“ gerokai pakeitė dažnai statybose naudojamą „Kamaz“. Buvo sumontuotos plieninės plokštės, visi langai ir veidrodėliai uždengti metaliniu tinklu, papildomai apsaugotas variklis. Panašiai atrodė ir pirmoji „Stena“ versija, tačiau ji turėjo didelį trūkumą – pastatyti metalinę uždangą užtruko daugiau nei 7 minutes, kol visiškai išsiskleisdavo.
Naujoji „Stena“ išsiskleidžia per 3,5 minutes – dvigubai greičiau. Hidrauline sistema siena yra perkeliama per sunkvežimio kabiną ir išskleidžiama. Joje yra kelios šaudymo angos ir stori kompozitiniai langai. Už šios sienos pasislėpę OMON pareigūnai galės judėti pirmyn – ji netrukdo sunkvežimio mobilumui.
Centrinėje skydo dalyje yra ir keltuvas žmogui – taip vienas pareigūnas galės padėtį apžvelgti iš aukščiau, duoti nurodymus vairuotojui ir kitiems. Savaime aišku, skydas uždengia ir vairuotojo matymo lauką. Tačiau jis galės naudotis keliomis aplink sunkvežimį išdėstytomis vaizdo kameromis.
„Kalašnikov“ teigia, kad „Stena“ planai yra realūs ir OMON jau domisi šia mašina. Šiuo metu bandoma suderinti masinės gamybos planus, kad „Stena“ kuo greičiau patektų į teisėtvarkos rankas. Tai tikriausiai yra kur kas realesnis „Kalašnikov“ kūrinys pristatytas parodoje „Armija-2018“. Ten taip pat buvo pristatyta ir dvikojo roboto koncepcija, kuri, kaip teigia „Kalašnikov“, taip pat bus tobulinama toliau, nors sunku įsivaizduoti, kad ji kada nors taptų realybe.