Bendrovė jau pasirašė susitarimą už milijardą dolerių pagaminti du tokius laivus švedų kariniam jūrų laivynui.
Švedai A26 panaudojo GHOST (Genuine HOlistic Stealth) technologiją, kuri jį po vandeniniu paverčia nematomu priešininkų radarams.
Švedai A26 panaudojo GHOST (Genuine HOlistic Stealth) technologiją, kuri jį po vandeniniu paverčia nematomu priešininkų radarams. Tiesa, Švedijos laivynui povandeninių laivų dar reikės palūkėti – juos keti A26 ketinama pabaigti iki 2024 metų.
Laivų testinis gylis siekia 658 pėdas. Tai bus įprastiniai dyzeliniai – elektriniai povandeniniai laivai, įrengti su nuo oro nepriklausoma Kockum Stirling varomosios jėgos sistema.
Laivuose įdiegta labai elastingos platformos technika, į kurią įeina platūs guminiai įrengimai ir pertvaros, kurie skirti sumažinti povandeninio laivo skleidžiamus garsus ir geriau sugerti smūgius.
Kad A26 skleidžiamas garsas būtų dar mažesnis, tarpuose tarp rėmų įmontuotos garso slopinimo plokštės.
„Galimybės povandeniniam laivui gulėti jūros dugne jį daro beveik neįmanomu surasti“ – taip laivą aprašo „Saab“.