Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šalia „Apple“ parduotuvės Niujorke rikiuojasi išgarsėti siekiantys „iPhone 5“ pirkėjai

Nors iki „iPhone 5“ prekybos pradžios JAV liko savaitė, šalia „Apple“ parduotuvės Niujorko centre jau rikiuojasi pirmieji pirkėjai. Tiesa, populiarus įvaizdis, esą jie yra prisiekę kompanijos gerbėjai, trokštantys pirmieji įsigyti naują gaminį, bliūkšta – dabar čia renkasi išgarsėti ar pasipelnyti siekiantys žmonės.
„Apple“ parduotuvė
„Apple“ parduotuvė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Fortune“ žurnalistai nuvyko prie „Apple“ parduotuvės ir pakalbino pirmuosius eilėje laukiančius žmones. Paaiškėjo, kad visi jie turi savų tikslų.

Pirmąsias dvi vietas dar praėjusį ketvirtadienį užsiėmė 54 metų Hazemas Sayedas ir jo rinkodaros vadovas, prisistatęs Sage‘o vardu. Jie reklamuoja savo socialinės žiniasklaidos projektą. Beje, H.Sayedas ir anksčiau bandė išgarsėti panašiu būdu – pernai jis už 900 dolerių nusipirko pirmąją vietą eilėje prie „iPad 2“.

Sekančias dvi vietas užsiėmė 27 metų Jessica Mellow ir 22 metų Keenen Thompson (pernai jos buvo pirmosios eilėje prie „iPhone 4S“). Kaip ir pernai, šįmet merginoms už budėjimą eilėje moka Bostone įsikūrusi kompanija „Gazelle“, superkanti senus „iPhone“ telefonus. Jos įspūdžius aprašinėja tinklaraštyje, o kompanija parūpino kėdes, miegmaišius, marškinėlius su savo logotipu, palapinę (jei lietus užeitų), sumoka už maistą ir gėrimus bei, žinoma, naujuosius „iPhone 5“.

Už jų laukia 15-metis Jackie Linas. Jis užimtą vietą ketino parduoti ne tokiam kantriam „Apple“ gerbėjui. Tiesa, kai „Gazelle“ ir jam pasiūlė sumokėti už laukimą ir naują telefoną, vaikino planai pasikeitė – dabar jis ketina laukti iki pabaigos, įsispraudęs į šios kompanijos marškinėlius.

Sekantys – pusbroliai Brianas Ceballo (18 metų) ir Josephas Cruzas (19 metų). Jie sako norėję įsigyti „iPhone 5“, o dar labiau tikisi sulaukti žiniasklaidos dėmesio, mat yra muzikantai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?