„ChatGPT“ gali tapti rimta paspirtimi laiko stygių jaučiantiems darbuotojams. Ypač šis įrankis naudingas programinės įrangos inžinieriams, nors ir yra linkęs į klaidas.
Visgi kompanijos jau ėmėsi veiksmų dėl jo naudojimo darbe.
Bendrovė „Samsung Electronics“ neseniai apribojo savo darbuotojų dirbtinio intelekto naudojimą po to, kai vienas inžinierius nukopijavo į „ChatGPT“ jautrią informaciją.
Kaip ir daugelis įmonių, „Samsung“ nerimauja, kad viskas, kas yra įkelta į tokias dirbtinio intelekto platformas kaip „ChatGPT“ ar „Google“ „Bard“, bus saugoma šių bendrovių serveriuose, o prie informacijos nebus galima prieiti ar ją ištrinti.
„OpenAI“ viską, kas įvesta į tokias dirbtinio intelekto sistemas kaip „ChatGPT“, gali naudoti sistemai tobulinti. Baiminamasi, kad „ChatGPT“ pateikta nuosavybės teise priklausanti arba konfidenciali įmonės informacija gali būti netyčia perduota kitiems naudotojams.
Tokių įmonių, kurios apribojo dirbtinio intelekto naudojimą, yra ir daugiau.
Sausį „Amazon“ uždraudė naudoti „ChatGPT“ ir paragino savo kūrėjus, norinčius gauti kodavimo patarimų, naudoti pačios įmonės sukurtą įrankį „CodeWhisperer“.
Gegužę „Apple“ apribojo kai kurių darbuotojų naudojimąsi „ChatGPT“, kad būtų išvengta konfidencialios informacijos atskleidimo. „Apple“ kuria savo dirbtinio intelekto platformą, konkuruojančią su „ChatGPT“, kurią remia daugiamilijardinės „Microsoft“ investicijos.
Australijos „Commonwealth Bank of Australia“ birželį apribojo „ChatGPT“ naudojimą ir nurodė techniniams darbuotojams naudoti panašią priemonę „CommBank Gen.ai Studio“, kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su Silicio slėnio technologijų įmone „H2O.ai“.
Kiti bankai, įskaitant „Bank of America“, „Citigroup“, „Deutsche Bank“, „Goldman Sachs“, „Wells Fargo & Co“ ir „JP Morgan“, visiškai uždraudė naudoti „ChatGPT“.