Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Samsung“ atgailauja: „sunkiai dirbsime, kad susigrąžintume pasitikėjimą“

Pietų Korėjos elektronikos milžinė „Samsung“ ketvirtadienį pripažino, kad techninės problemos, sužlugdžiusios naująjį flagmaną „Galaxy Note 7“, gali būti susijusios ne tik su išmaniojo telefono baterija, ir pažadėjo, kad atliekant telefono tyrimą, kuris jau pradėtas, bus ištirtos visos jo sudedamosios dalys.
J. K. Shin rankose – „Samsung Galaxy Note 3“
J. K. Shin rankose – „Samsung Galaxy Note 3“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tiriame visus įtaiso elementus, įskaitant bateriją, aparatinę įrangą ir programinę įrangą. Tyrime vertinamos visos galimybės“, – pareiškė J.K.Shinas, vienas iš „Samsung“ generalinių direktorių ir buvęs įmonės mobiliųjų įtaisų padalinio vadovas.

„Bandome tiksliai nustatyti, ar buvo kokių nors klaidų kitose dalyse... tai galėtų būti baterija arba dar kažkas“, – pareiškė jis Seule surengtame akcininkų susirinkime.

Apie precedento neturintį 2,5 mln. „Galaxy Note 7“ telefonų atšaukimą rugsėjį paskelbusi „Samsung“ iš pradžių teigė, kad dėl incidentų, kai kraunami telefonai užsidegdavo, yra kalta „Samsung SDI“, kitos grupės įmonės, pagaminta baterija.

Tačiau kai kurie iš pakaitinių telefonų, kurie buvo pasiūlyti pagal atšaukimo programą, taip pat užsidegė, tad „Samsung“ buvo priversta visiškai nutraukti naujojo telefono gamybą.

Pasak J.K.Shino, pakaitiniuose telefonuose buvo įrengtos kitos įmonės pagamintos baterijos. Kalbama, kad tai yra Kinijos gamintoja ATL, pagaminusi baterijas „Galaxy Note 7“ telefonams, kurie buvo parduodami Kinijoje.

Atšaukimo fiasko sudavė skaudų smūgį didžiausios pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojos reputacijai. Be to, jos veiklos pelnas trečiąjį ketvirtį krito 30 procentų.

Tuo tarpu J. K. Shinas taip pat pažadėjo „visiškai pertvarkyti“ visą įmonės gamybos ir kokybės kontrolės procesą, kad įmonė galėtų išvengti panašių krizių ateityje.

„Stengiamės pertvarkyti visus mūsų procesus, įskaitant kokybės kontrolę, kad mūsų naujasis telefonas, kuris bus išleistas kitąmet, neturėtų tokių problemų“, – pareiškė jis.

„Žinome, kad turime labai pasistengti, jei norime susigrąžinti jūsų pasitikėjimą, ir esame pasirengę sunkiai dirbti, kad pasiektume šį tikslą“, – pridūrė J. K. Shinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?