Išimtis, panašu, buvo tik „iPhone 8“ – matyt, korėjiečiai kaupė geriausias idėjas svarbesniam šio rudens produktui – „iPhone X“.
Naujosios reklamos žiūrovai tarsi supažindinami su „Apple“ ir „Samsung“ konkurencinio karo istorija – iš pradžių Korėjos įmonės užsakymu susuktame filmuke užsimenama, kaip „iPhone“ kadaise nuolat susidurdavo su vidinės atminties trūkumu – „Apple“ ilgą laiką savo telefonuose siūlė tik 16 GB atminties. Nusikėlus į 2013 metus matoma, kaip „Apple“ vartotojui bandoma sukelti nepilnavertiškumo jausmą dėl ekrano dydžio – tuo metu „Samsung“ jau siūlė „Galaxy Note 3“ su 5,5 colių įstrižainės ekranu, o „Apple“ dar nebuvo peržengę 4 colių ribos. 2016 m. „Samsung“ demonstravo savo „Galaxy S“ įrenginių atsparumo vandeniui sugebėjimus, o „Apple“ tuo metu, esą, galėjo pasigirti tik tuo, kad šlapias telefonas bent jau gerai tilpdavo ryžių indelyje.
Naujausiu patyčių iš „Apple“ objektu tapo amerikiečių įmonės pomėgis gaminti ir pardavinėti įvairiausius nepigius „iPhone“ laidus – na, kad ir vaizdo įraše matytą naujovę, leidžiančią vienu metu klausytis muzikos ir įkrovinėti telefoną (kai tuo tarpu „Samsung“ įrenginys įkrovinėjamas belaidžiu būdu).
Reklaminio filmuko, pavadinto „Augimas“ (angl. „Growing Up“) pabaigoje ištikimas „Apple“ produktų naudotojas galų gale įsigyja „Galaxy Note 8“ ir be menkiausio pavydo jausmo žiūri, kaip kiti žmonės kažkodėl vis dar rikiuojasi į eilę įsigyti naujausio „iPhone X“.
Bendra šio reklaminio filmuko idėja – įteigti, kad „Samsung“ visada yra keliais žingsniais nutolusi nuo „Apple“ technologiniu požiūriu.