Visą puslapį užimančiuose skelbimuose „The Wall Street Journal“, „The New York Times“ ir „The Washington Post“ įmonė pripažino, jog „neištesėjo“ savo pažado tiekti „pažangias technologijas, kurios praturtina žmonių gyvenimus“.
„Už tai mes nuoširdžiai atsiprašome“, – pareiškė įmonė.
Ji pažadėjo visapusiškai ir atvirai ištirti „Galaxy Note 7“ fiasko.
Gavusi skundų apie įkrovimo metu ir kitomis aplinkybėmis sprogusias „Galaxy Note 7“ ličio jonų baterijas, Pietų Korėjos milžinė buvo priversta atšaukti apie 2,5 mln. šio modelio išmaniųjų telefonų. Jai taip pat teko atšaukti pirmuosius pakaitinius telefonus, kuriuos ji nusiuntė vartotojams, nes paaiškėjo, kad jie taip pat yra pavojingi.
„Pakartotinai išnagrinėsime visus šio įtaiso aspektus, įskaitant aparatinę įrangą, programinę įrangą, gamybos procesą ir bendrą baterijos struktūrą. Veiksime kuo įmanoma greičiau, tačiau šiai užduočiai skirsime tiek laiko, kiek būtina deramiems atsakymams gauti“, – rašoma skelbimuose.
Dėl problemų su naujuoju išmaniuoju telefonu „Samsung“ grynasis pelnas trečiąjį ketvirtį krito 30 procentų. Be to, dėl jų, regis, padidėjo konkurentės „Apple“ telefonų pardavimai.