Šią savaitę pristatytame reklaminiame vaizdo įraše rodoma prie parduotuvės išsirikiavusi didelė eilė žmonių, laukiančių naujo išmaniojo telefono. Nesunku suprasti, kad jie ketina pirkti „iPhone“.
Tačiau laukiančiųjų dėmesį patraukia netoliese esantys žmonės, kurie rankose laiko „Samsung“ telefoną. Jie ima žvalgytis ir klausinėti, koks tai įrenginys, dalis žmonių pasitraukia iš pirkėjų eilės. Galiausiai prie jų prieina „Galaxy S II“ savininkai ir parodo įrenginį.
Vietoje to, kad pabrėžtų savo telefono technines detales ir galimybes, „Samsung“ vartotojams tiesiog leidžia suprasti, kad rinkoje yra ir kitų neblogų telefonų, o ne tik visų garbinamas „iPhone“.
Vargu, ar „Apple“ gerbėjai džiaugsis, kad iš jų tyčiojamasi. Taigi panašu, kad „Samsung“ siekia sudominti savo telefonu naujus pirkėjus, o ne pervilioti konkurentės klientus.
Siūlome pasižiūrėti vaizdo įrašą (anglų k.):