Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Samsung“ ragina ir lietuvius grąžinti savo „Galaxy Note 7“ telefonus pakeitimui

Nors Europoje incidentų, susijusių su „Galaxy Note 7“, užfiksuota nebuvo, Baltijos šalyse bendrovė „Samsung“ taip pat ragina įrenginius išjungti ir nedelsiant grąžinti į pirkimo vietą. Visi grąžinti telefonai bus pakeisti naujais „Galaxy Note 7“, gavus naują siuntą. Visų naujų „Note7“ telefonų pakuotės bus pažymėtos juodu kvadratėliu, reiškiančiu, kad įrenginys yra iš naujos partijos.
„Samsung Galaxy Note 7“
„Samsung Galaxy Note 7“ / Pauliaus Grinkevičiaus nuotr.

Sulaukusi pranešimų apie užsidegusias mobiliųjų telefonų „Galaxy Note 7“ baterijas, bendrovė „Samsung“ sustabdė „Galaxy Note 7“ pardavimus ir paskelbė apie specialią telefonų pakeitimo programą, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.

Jos metu visi vartotojai, spėję įsigyti „Note 7“, raginami grąžinti įrenginius į pirkimo vietą arba „Samsung“ klientų aptarnavimo centrus.

„Vartotojų saugumas mums yra absoliutus prioritetas, todėl visų „Note 7“ turėtojų prašome nerizikuoti ir telefonus išjungti. Kitas žingsnis – esant galimybei, kuo greičiau juos grąžinti ir pasinaudoti pakeitimo programa, – sako Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje. – Darome viską, ką galime, kad įrenginių pakeitimas vyktų sklandžiai ir sukeltų kuo mažiau nepatogumų. Esame dėkingi savo klientams už kantrybę ir supratingumą.“

Kokių veiksmų turėtų imtis „Note 7“ savininkai Baltijos šalyse, klientai yra informuojami asmeniškai el. paštu, raginamaisiais pranešimais telefone bei per partnerių kanalus.

Bendrovės inicijuotas įrenginių pakeitimo procesas prasidės nuo rugsėjo 19 d. Kiekvienas klientas apie jam paruoštą naują įrenginį bus informuotas asmeniškai.

Iki kol gaus naują „Note7“ telefoną, vartotojams siūloma laikinai naudotis iki tol turėtais telefonais. Jei tokios galimybės nėra, kviečiami susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi telefonu 8800-77777 arba atvykti į „Samsung“ techninio aptarnavimo centrus ar „Note7“ pirkimo vietą, dėl laikino pakaitinio telefono.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?