„Samsung“ svarsto telefonuose „Google“ pakeisti „Bing“: naujiena paveikė „Alphabet“ akcijas

Pirmadienį „Alphabet“ akcijos atpigo 4 proc. ir prarado apie 55 mlrd. JAV dolerių rinkos vertės po to, kai „The New York Times“ paskelbė, kad mobiliosios paieškos rinkoje stiprėja konkurencija.
"Google" ir "Bing" interneto naršyklės
"Google" ir "Bing" interneto naršyklės / 123rf nuotr./15min koliažas

Pranešime teigiama, kad „Samsung“ svarsto galimybę pakeisti „Google“ numatytąją paieškos sistemą savo įrenginiuose „Microsoft“ paieškos sistema „Bing“, o tai gali kelti pavojų maždaug 3 mlrd. dolerių metinėms „Alphabet“ pajamoms.

Panašią „Alphabet“ ir „Apple“ sutartį, kurios metinės „Alphabet“ pajamos siekia apie 20 mlrd. dolerių, ketinama atnaujinti vėliau šiais metais, rašo „Business Insider“.

Kovo mėnesį sužinoję, kad „Samsung“ svarsto galimybę pakeisti „Google“, kompanijos darbuotojai buvo šokiruoti, o „The New York Times“ peržiūrėti „Alphabet“ darbuotojų vidiniai pranešimai parodė, kad tarp darbuotojų kilo „panika“.

Pirmą kartą per pastaruosius dešimtmečius „Google“ susidūrė su padidėjusia konkurencija internetinės paieškos srityje po to, kai šių metų pradžioje „Microsoft“ į savo „Bing“ paieškos rezultatus įtraukė „OpenAI ChatGPT“ dirbtinį intelektą. Ilgą laiką „Google“ turėjo esminę monopoliją, užimdama apie 90 proc. rinkos.

Ataskaitoje teigiama, kad „Alphabet“ deda daug pastangų, kad apgintų užimamą rinkos dalį, o daugiau nei 160 žmonių komanda dirba siekdama į „Google“ paieškos produktą įtraukti dirbtinio intelekto funkcijas.

Tačiau to gali nepakakti, jei „Samsung“ nuspręs „Bing“ padaryti numatytaja paieškos sistema šimtuose milijonų prietaisų, pristatomų kasmet. „Samsung“ ir „Microsoft“ susitarus „Google“ vis dar galėtų būti pagrindinė paieškos sistema „Samsung“ įrenginiuose, tačiau norint tai padaryti, vartotojams tektų patiems keisti telefono nustatymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis