Panašios galios elektriniai varikliai yra įprastai naudojami pramonės įrenginiuose, kurių galios ir svorio santykis neviršija 1 kW/kg. Tuo tarpu elektrinėse transporto priemonėse naudojamų varomųjų sistemų galios ir svorio santykis – apie 2kW/kg.
Siekdami patobulinti rinkoje jau esančius įrenginius, „Siemens“ ekspertai kruopščiai išanalizavo visas variklio dalis ir kiek buvo įmanoma sumažino jų svorį. Inovatyvių simuliacijų metu buvo sukurta sudėtinga sistema, pasiekianti rekordinį svorio ir galios santykį.
Šiuo metu orlaiviams skirtas variklis yra testuojamas, o iki metų pabaigos jį planuojama išbandyti ir realaus skrydžio metu.
Pasak „Siemens“ ekspertų, specialiai orlaiviams sukurto elektrinio variklio galios ir svorio santykis (5 kW/kg) leidžia elektrinius variklius pritaikyti ir keleiviniuose orlaiviuose, kurių maksimali kilimo masė neviršija 2 tonų – hibridiniuose keturių ar daugiau vietų orlaiviuose.
Šiuo metu orlaiviams skirtas variklis yra testuojamas, o iki metų pabaigos jį planuojama išbandyti ir realaus skrydžio metu. Mokslininkai taip pat tęsia tyrimus, kad dar labiau padidintų variklio galią. Technologijų kompanijos mokslininkai yra įsitikinę, kad netolimoje ateityje elektinių variklių naudojimas bus įprastas ir keleiviniuose lėktuvuose, talpinančiuose iki 100 keleivių.
„Siemens“ kartu su partneriais „Airbus“ ir „Diamond Aircraft“ 2013 m. jau sėkmingai išbandė „DA36 E-Star 2“ serijos elektrinį variklį motoriniame sklandytuve, kurio galia siekė 60 kW.