Apie 88 proc. amerikiečių paauglių (13-17 metų amžiaus) šiemet naudojosi didžiausiu pasaulyje socialiniu tinklu. Palyginimui: 2013 m. šis rodiklis siekė 94 proc., tuo tarpu 2012 m. – 95 proc.
Paaugliai po truputį nustoja domėtis „Facebook“ ir atkreipia dėmesį į kitus socialinius tinklus.
Paaugliai po truputį nustoja domėtis „Facebook“ ir atkreipia dėmesį į kitus socialinius tinklus. Per paskutinius metus kitų „Twitter“ vartotojų skaičius padidėjo 46 – 48 procentais.
Nemažai „Facebook“ programėlių naudoja ne paaugliai. Apie 55 proc. „Facebook Messenger“ auditorijos – jaunesni nei 37 metų žmonės, tuo tarpu konkurentų „Snapchat“ ir „Kik“ vartotojų – atitinkamai 86 ir 83 procentai.
Tyrimas parodė, kad tik 9 proc. paauglių socialinį tinklą „Facebook“ vadina saugiu ir įkvepiančiu pasitikėjimą. Be to, jaunimas nepatenkintas „Facebook“ ir kaip pramogų vieta – linksmu jį pavadino tik 18 proc. paauglių. Palyginimui, „Instagram“ ir „Pinterest“ kaip linksmus tinklus apibūdino 40 proc. apklaustųjų.
Tačiau „Facebook“ turi ir paslėptų rezervų – eilė tyrimų rodo, kad kompanijai priklausančių tarnybų „WhatsApp“ ir „Instagram“ populiarumas tarp paauglių smarkiai didėja.