„Phractyl Macrobat“ primena paukštį, turi dvi kojas su vikšrine važiuokle ir prieš pakildamas pakelia nosį aukštyn. Jis kyla beveik vertikaliai – jam reikės tik šiek tiek erdvės. Ir jo sparnai pasisuka fiuzeliažo atžvilgiu, jei keistenybių jums dar buvo nepakankamai.
„Phractyl“ teigia, kad „Macrobat“ buvo sukurtas galvojant apie Afrikos iššūkius. Keliai Afrikoje daug kur yra neišvystyti, kaip ir maži aerodromai. Taigi, beveik vertikaliai kylantis ir tupiantis lėktuvas yra reikalinga idėja. Tačiau daugybę propelerių turinčios koncepcijos greičiausiai būtų per brangios.
„Macrobat“ turi du elektrinius variklius, sumontuotus ant pasukamų sparnų – taip pigiau. Orlaivio kojos taip pat padeda pasukti „Macrobat“ nosį aukštyn, dar šiek tiek paverčiami sparnai ir propeleriai padeda lėktuvui pakilti. Dėl tų dviejų kojų konstrukcijos „Macrobat“ turi vikšrus, o ne ratus – jie suteikia stabilesnę stovėseną ir didesnį kontakto plotą su gruntu.
„Macrobat“ koncepcija – tai vienvietis lėktuvas, galinti gabenti 150 kg krovinius (įskaitant pilotą) 150 km atstumu. „Phractyl“ jau galvoja ir apie didesnę versiją, jei ši pasiteisins. „Macrobat“ turėtų pasiekti net 180 km/val. maksimalų greitį.
„Macrobat“, kaip dabar numatyta, galėtų būti valdomas ir per atstumą. Šiuo metu numatomos „Macrobat“ funkcijos – pramoginiai skrydžiai, skubi medicininė pagalba, svarbių krovinių pristatymas, infrastruktūros priežiūra.
Nors sunku tikėtis, kad „Phractyl“ sulauks investicijų, reikalingų „Macrobat“ vystymui, tai yra labai įdomi idėja, kuri parodo, kad ateityje dangų tikriausiai maišys daug įvairesnių formų orlaiviai.