Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šiuolaikiški reklamos partizanai „Burger King“ bandė pajoti ant „Google“ sprando

Amerikiečių greitojo maitinimo užkandinių tinklas „Burger King“ neseniai per televiziją pradėjo transliuoti reklamą, kurios metu balsu duodama komanda, aktyvuojanti televizijos žiūrovų įrenginius su „Android“ sistema, rašo „The New York Post“.
„Burger King“ reklama
„Burger King“ reklama / Stopkadras

Kai personažas reklamoje ištaria frazę „Gerai, „Google“. Kas yra „Whopper“? (populiariausias „Burger King“ mėsainis)“, įrenginiuose „Google Home“, esančiuose arti televizoriaus, suaktyvinamas virtualus pagalbininkas, kuris pradeda balsu žiūrovams skaityti straipsnį iš Vikipedijos apie šį mėsainį.

Daugelis vartotojų išreiškė savo nepasitenkinimą tokia reklama, kurią palaikė savo asmeninės erdvės pažeidimu. Dėl to „Google“ per kelias valandas pakeitė kodą, kad „Google Home“ įrenginiai nereaguotų į „Burger King“ reklamą.

VIDEO: BURGER KING® | Connected Whopper®

Be to, supykę vartotojai ėmė keisti Vikipedijos straipsnį apie „Whopper“ mėsainį ir rašyti neigiamus atsiliepimus.

„Google Home“ – tai nedidelė išmani balsu valdoma kolonėlė, kurioje įdiegtas virtualus pagalbininkas „Google Assistant“, galintis atlikti įvairias funkcijas: atsakyti į vartotojų užklausas, groti muziką, valdyti kitus įrenginius, pavyzdžiui, įjungti ir išjungti namie šviesą, bei perjungti televizijos kanalą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos