Nuo pat pirmųjų kortų rinkinių pasirodymo žaidimas tapo ypatingai populiarus, pirmiausia tarp vaidmenų žaidimų mėgėjų, o netrukus juo susidomėjo ir daugelis kitų žmonių, ypač mėgstančių įvairaus tipo strateginius žaidimus. Toks žaidimo populiarumas nulėmė daugybės kitų panašių žaidimų atsiradimą. Nors dauguma jų patyrė komercinį fiasko, keletas išliko ir sėkmingai konkuruoja pasaulinėje rinkoje - šiandien net nemirktelėję galime įvardinti tokius žaidimus kaip „Yu-Gi-Oh!“, „Pokemon“ ir kitus panašius kolekcinių kortų žaidimus.
Vis tik, tobulėjančios ir vis labiau populiarėjančios technologijos kartoninių kortų kolekcionierių gretas smarkiai sumažino ir netrukus tapo aišku, kad norint ilgaamžiškumo, šis žaidimų žanras turės persikelti į skaitmeninę erdvę. 2002 metais tie patys „Wizards of the Coast“ sukūrė internetinį „Magic Online“ žaidimą, tačiau tiek jis, tiek po jo sekusios įvairių studijų kuriamos kopijos didelės sėkmės nesulaukė.
Tik visai neseniai revoliuciją šiame apmirusiame žanre sukėlė 2014 metais startavęs „Hearthstone“. „Blizzard“ kurdami savo žaidimą pasiskolino geriausias praktikas iš prieš tai buvusių žaidimų ir gerokai supaprastino „Magic: The Gathering“ sukurtą formulę, kuri leido dviems žaidėjams kviesti monstrus ir leisti burtus. Žaidimo paprastumas, įvairovė ir laisvė rinktis kaip žaisti, iškėlė „Hearthstone“ į kolekcinių kortų žaidimų žanro panteoną ir netrukus „Blizzard“ sėkmės formulę puolė kopijuoti kiti žaidimų kūrėjai.
Skaitmeniniai kolekciniai kortų žaidimai šiuo metu yra vienas populiariausių kompiuterinių žaidimų žanrų. Savo kortų žaidimus kuria arba jau turi tokios puikiai žinomos kompanijos kaip „CD Projekt Red“, „Wargaming.net“, „Bethesda“, „Valve“ bei daugelis kitų.