Įmonės savo darbuotojus skatina papildomomis išeiginėmis, premijomis, vakarėliais ir dovanomis. Galite galvoti apie tai, ką norite, bet kitus COVID-19 suvaldymo būdus jau išnaudojome. Aišku, tai nėra susiję (tik) su gera valia – dažniausiai kompanijos skaičiuoja, kaip išlaikyti įmonės darbą ir pelningumą. O pinigai yra geras motyvatorius.
Taigi, „Amazon“ konkurse galės dalyvauti visi sandėlių, logistikos linijų, „Amazon Fresh“, „Amazon Web Service“ duomenų centrų, „Whole Foods Market“ prekybos centrų darbuotojai. Tai yra, tie, kurie dažnai kontaktuoja su kitais žmonėmis – klientais ir bendradarbiais. Prizinio fondo vertė – beveik 2 milijonai dolerių.
Loterijos dalyvių iš tikrųjų bus labai daug, bet prizai – viliojantys. Du pasiskiepiję „Amazon“ darbuotojai gaus po 500 tūkstančių dolerių, šeši – po 100 tūkstančių. Dar bus galima laimėti 5 automobilius ir 5 atostogų paketus. Žinoma, šansai laimėti niekada nėra labai dideli, bet tikėtina, kad toks pasiūlymas suveiks. Be to, jo iš „Amazon“ niekas ir nesitikėjo.
„Amazon“ garsėja ne pačiu geriausiu požiūriu į savo darbuotojus. Sunkus, prastai apmokamas darbas, dažnai nubraukiantis ir pertraukėles tualetui. „Amazon“ galėjo tiesiog atsisakyti nepaskiepytų žmonių. „Disney“ ir „Walmart“ paskelbė, kad COVID-19 skiepai yra būtina darbo sąlyga. Tuo tarpu „Amazon“ darbuotojus skatina ne botagu, o morka, net jei ją reikia laimėti loterijoje. Aišku, tikėtina, kad šiai strategijai nesuveikus, skiepai su laiku taps privaloma darbo „Amazon“ sandėliuose sąlyga.