Skundų per pilnatį padaugėja

Per pilnatį ketvirtadaliu padaugėja nepatenkintų klientų skambučių, rodo duomenų perdavimo ir informacinių technologijų (IT) sprendimų kompanijos „Baltnetos komunikacijos“ techninės pagalbos centro duomenys. Tokie vartotojai dažniausiai skundžiasi dėl IT paslaugų sutrikimų, tačiau paklausti apie konkrečias problemas, dažnai jų įvardinti negali.
„Lintel“ konsultantės
Konsultantės / „Lintel“ nuotr.

Techninės pagalbos centro konsultantai prognozuoja, kad mėnulio pilnačiai sutapus su penktadieniu, tryliktąja mėnesio diena, nepatenkintų vartotojų skambučių turėtų dar padaugėti, rašoma pranešime spaudai. Dalis skambinančiųjų nori su kuo nors pabendrauti, pasiskųsti juos kamuojančiomis problemomis, o ne šalinti konkrečius techninius sutrikimus. Įmonės specialistai sako tokius žmones visada mandagiai išklausantys ir paguodžiantys, tačiau kitaip padėti jiems dažniausiai negali.

Pastebima, kad per pilnatį taip pat padaugėja išsiblaškiusių klientų. Šie į techninės pagalbos centrą dažniausiai kreipiasi dėl nutrūkusio interneto ryšio ar neįsijungiančio kompiuterio. Pasitarus su konsultantu neretai paaiškėja, kad vartotojai tiesiog netyčia ištraukė interneto kabelį arba apskritai skambina ne į tą įmonę, kurios paslaugomis naudojasi.

„Iki šiol pamename atvejį, kai penktadienį, tryliktąją dieną, į techninės pagalbos centrą paskambinęs klientas ėmė skųstis jau penkias naktis negalintis užmigti. Vyriškis įtarė, kad kažkas sugadino jo namuose bei biure esančią techniką, kad ši trikdytų jo poilsį. Konsultantams teko gerokai pasistengti norint išsklaidyti kilusį nerimą“, – pasakoja „Baltnetos komunikacijos“ monitoringo ir santykių su klientais departamento direktorius Sigitas Ignatovičius.

Pasak jo, mėnulis vienaip ar kitaip veikia visus – tiek klientus, tiek įmonės darbuotojus. Vis dėlto pastebima, kad tokie elgesio pokyčiai dažniau būdingi privatiems, o ne verslo klientams: „Bendrovių darbuotojai iššūkius pirmiausia sprendžia kolektyve ir priima racionalesnius sprendimus. Dėl išsiblaškymo kilusių problemų ar nepagrįstų skundų iš jų sulaukiame gerokai mažiau.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis