Nuo pat pradžių, kai gegužės 10 dieną buvo paskelbta apie „Microsoft“ ketinimus įsigyti „Skype“ už 8,5 mlrd. JAV dolerių, derybas vedė ir įsigijimo sąlygas derino investicinė grupė „Silver Lake“. Abiejų korporacijų direktorių tarybos šiam sandoriui pritarė, rašoma pranešime spaudai.
„Microsoft“ ir „Skype“ tikslas ir toliau išlieka tobulinti būdus, kuriais vartotojai visame pasaulyje galėtų bendrauti realiuoju laiku, naudodamiesi įvairiausiais įrenginiais. Įsigijimo proceso uždarymas taip pat reiškia, kad „Skype“ tampa naujuoju „Microsoft“ verslo padaliniu.
Plės paslaugų spektrą
„Skype“ yra fenomenalus produktas, kurį pamėgo milijonai žmonių visame pasaulyje, – sakė „Microsoft“ generalinis direktorius Steve‘as Ballmeris. – Kartu su „Skype“ padaliniu mes žvelgiame į ateitį ir kuriame naujus būdus, kurie padės žmonėms bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos palaikyti nuolatinį ryšį su savo šeimomis, draugais, kolegomis ar klientais.“
„Skype“ generalinis direktorius Tony Batesas iš karto tapo „Skype“ padalinio prezidentu, jis atsiskaitys tiesiogiai S.Ballmeriui. „Skype“ padalinys tęs savo dabartinių produktų ir paslaugų teikimą vartotojams visame pasaulyje.
Ateityje „Skype“ taip pat bus integruotas į daugelį „Microsoft“ produktų – tai padės „Skype“ didinti dabartinį vartotojų ratą ir išplėsti jiems siūlomas galimybes.
„Skype“ darbuotojai tęs savo darbą skirtingose šalyse, įskaitant Estiją, Čekiją, Rusiją, Švediją, Didžiąją Britaniją, Liuksemburgą, Japoniją, Singapūrą, Honkongą ir JAV.
„Apjungdami geriausia, ką turi „Microsoft“ ir „Skype“, mes toliau tobulinsime mūsų pasiūlymus gyventojams ir įmonėms, kad jie galėtų bendrauti naujais būdais. Dirbdami išvien mes tikimės artimiausiu metu pasiekti, kad kasdienė „Skype“ vartotojų auditorija sudarytų 1 milijardą“, – teigė T.Batesas.
2003 metais įsteigtą bendrovę „Skype“ 2005 metais buvo įsigijęs „eBay“. Vėliau, 2009 metais, bendrovę įsigijo investicijų grupė „Silver Lake“. „Skype“ pasižymėjo įspūdingu progresu kuriant ir tobulinant naujus produktus, didinant pajamų srautus, pritraukiant prie kompanijos vairo iškilius ir patyrusius vadovus, taip pat atliekant strateginio pobūdžio investicijas į intelektinę nuosavybę ir taip stiprinant galimybes žmonėms bendrauti.