Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Socialinis tinklas „MySpace“ parduotas, nuo šiol jį prižiūrės atlikėjas Justinas Timberlake‘as

Žiniasklaidos grupė „News Corporation“ pagaliau pardavė merdintį socialinį tinklą „MySpace“ interneto reklamos kompanijai „Specific Media“.
„MySpace“ logotipas
„MySpace“ logotipas / „MySpace“ nuotr.

Prieš šešerius metus „News Corporation“ už „MySpace“ sumokėjo 580 mln. JAV dolerių, tuomet tai buvo populiariausias socialinis tinklas pasaulyje, praneša BBC. Tačiau jo vertė nuolat krito, nes didelė dalis vartotojų apleido svetainę ir pasirinko alternatyvas – „Facebook“, „Twitter“ ir kitus tinklalapius. Paskui vartotojus sekė ir reklamos pirkėjai.

Už kokią sumą dabar buvo perparduota „MySpace“ neskelbiama, tačiau neoficialiai pranešama, kad buvo sumokėta vos 35 mln. JAV dolerių.

„Specific Media“ pranešė, kad tinklalapį bandys atgaivinti dainininkas ir aktorius Justinas Timberlake‘as. Jam patikėta sukurti strategiją, kuria vadovaujantis svetainė judės pirmyn. 

Kompaniją „Specific Media“ 1999 metais įkūrė trys broliai – Timas, Chrisas ir Russellas Vanderhookai.

2005 metų rugpjūtį „MySpace“ aplankė 21,8 mln. milijono unikalių vartotojų iš JAV, o „Facebook“ – 8,3 mln.

Šių metų gegužę „Facebook“ lankomumas siekė 157,2 mln. unikalių JAV vartotojų, o „MySpace“ aplankė „tik“ 34,9 mln. amerikiečiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos