Šiuo metu vykstančioje „CES 2012“ parodoje kompanija pristatė savo partnerystę su „Panasonic“, kurios gaminamuose televizoriuose bus įdiegta nauja funkcija – integracija su „MySpace“ tinklu. Televizoriaus ekrane bus galima matyti, kokius vaizdo įrašus ar filmus žiūrėjo jūsų socialinio tinklo draugai, be to, jiems bus galima rekomenduoti vaizdo įrašus.
Nauja aplikacija pavadinta „MySpace TV“, ji bus prieinama naujos kartos televizoriuose „Panasonic Viera“, taip pat bus įdiegta senesniuose modeliuose atnaujinus jų programinę įrangą.
„Kam rašyti žinutę ar el. laišką draugams, kad papasakotum apie savo mėgstamas laidas jas pasižiūrėjus, kai galima savo įspūdžiais pasidalinti iškart, realiu laiku? Ar tai yra tavo mėgstamos dramos siužeto vingiai, ar kokio nors serialo veikėjo juokelis, ar paskutinės sekundės metimas į krepšį – mes suteikiame galimybę bendrauti su draugais tuo metu, kai visa tai vyksta“, – teigia J.Timberlake‘as.
Kompanijos atstovų teigimu, tai yra tik pirmasis žingsnis – vyksta derybos su kitų televizorių gamintojais, taip pat planuojama žengti į išmaniųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių rinkas.
Šaltinis: Mashable.com. Parengė: FWD.lt.