„Sony“ vadovas Kunimasa Suzuki paskelbė, kad naujieji planšetiniai kompiuteriai prekyboje pasirodys šių metų rudenį, praneša Telegraph.co.uk.
S1 planšetė turės 9,4 colio lietimui jautrų ekraną, o S2 bus sulenkiama ties viduriu ir turės du 5,5 colio lietimui jautrius ekranus.
Abu kompiuteriai galės prisijungti prie bevielio interneto (WiFi) tinklų, taip pat jie palaikys 3G ir 4G mobiliojo interneto ryšį.
Neoficialiai skelbiama, kad S1 gali kainuoti apie 600 dolerių (1,4 tūkst. Lt), o S2 – apie 700 dolerių (1,65 tūkst. Lt).
„Sony“ atėjimo į planšetinių kompiuterių rinką, kurioje dominuoja „Apple“ gaminami „iPad“ įrenginiai, buvo laukiama jau seniai. Bet akivaizdu, kad kompanija uždelsė, o tai gali turėti neigiamos įtakos pardavimams.
„Sony“ viliasi, kad vartotojus pritrauks papildomos galimybės, kurių negali suteikti konkurentai, pvz., „PlayStation“ žaidimai ir elektroninės knygos iš „Sony Reader“ parduotuvės. Kompanijai taip pat priklauso muzikos ir filmų transliavimo paslauga „Qriocity“, ji taip pat gali būti integruota į planšetinius kompiuterius.
Technologijų įmonė tikisi iki 2012 metų planšetinių kompiuterių rinkoje užimti antrą vietą po „Apple“. Tai reikštų, kad jai reikės perspjauti tokias konkurentes, kaip „Samsung“ su „Galaxy Tab“, „Motorola“ su XOOM, RIM su „BlackBerry PlayBook“, ASUS su „Eee Pad“ ir kt.
Analitinė kompanija „Gartner“ prognozuoja, kad planšetinių kompiuterių pardavimai iki 2015 metų padidės keturis kartus iki 294 mln. vienetų.