Inovatyvioji kosminio transporto įmonė į „Falcon Heavy“ pirmajam skrydžiui neprikrovė beveik jokio naudingo krovinio. Tačiau įmonės vadovas Elonas Muskas tikrai nepraleido progos pasigirti ir pasireklamuoti – vietoj sudėtingos mokslinės įrangos Marso tyrimams šios raketos pirmagalyje skries asmeninis E.Musko automobilis, vyšninės spalvos „Tesla Roadster“, už kurio vairo sėdės manekenas, apvilktas „SpaceX“ skafandru. Ir jeigu viskas iš tiesų vyks taip, kaip suplanavo „SpaceX“ inžinieriai, šis automobilis Marso orbita skries tūkstančius metų.
Vaizdo įraše matoma, kaip „Falcon Heavy“ pakyla iš Floridos valstijoje esančio Kennedy kosmodromo JAV, kaip Žemės orbitoje atsiskiria, sklandžiai apsisuka ir į mūsų planetos pusę grįžimą pradeda du gretutiniai „Falcon Heavy“ moduliai, kurių kiekviename yra po 9 „Merlin“ raketinius variklius, o vėliau šie moduliai sinchronizuotai nusileidžia antžeminėje aikštelėje, kad galėtų būti ruošiami tolesniems „Falcon Heavy“ skrydžiams.
Centrinis šios raketos modulis su taip pat 9 varikliais atsiskiria kiek vėliau ir nusileidžia jau ne sausumoje, o ant jūroje plūduriuojančios autonominės „SpaceX“ platformos.
Teoriškai „Falcon Heavy“, gamintojų teigimu, gebės į orbitą iškelti 64 tonas krovinio – daugiau, nei sveria keleivinis laineris „Boeing 737“ su kuru, keleiviais, įgula ir kroviniu. Tai yra daugiau nei dukart didesnė masė, nei gali iškelti netrukus antra pagal keliamąją galią tapsianti raketa „Delta IV Heavy“. Tiesa, tokį krovinį įmanoma iškelti tik aukojant variklius. Norint pasilikti variklių susigrąžinimo pakartotiniam naudojimui galimybę šia raketa galima kelti ne daugiau kaip 8000 kilogramų masės krovinį.
Taigi, animacijoje viskas atrodo nuostabiai, ypač kai vaizdo įrašą lydi Davido Bowie daina „Life on Mars“. O kaip bus iš tikrųjų – sužinosime jau šį vakarą. Nepraleiskite reginio!