Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 09 07 /11:51

Staigiai atleista „Yahoo“ vadovė Carol Bartz

Vienos didžiausių pasaulio interneto kompanijų direktorių taryba netikėtai atleido iš pareigų Carol Bartz. Ji ėjo kompanijos vykdomosios direktorės pareigas.
Carol Bartz
Carol Bartz / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Yahoo!

Wikipedia apie Carol Bartz.

AFP duomenimis, kompanija jau oficialiai patvirtino šią informaciją.

Kaip pati C.Bartz pranešė savo laiške įmonės darbuotojams, ji buvo „atleista telefonu“.

„Man labai liūdna jums pranešti, kad ką tik direktorių tarybos buvau atleista telefonu“, - rašė C.Bartz savo elektroniniame laiške.

Šiuo metu „Yahoo“ ieško nuolatinio vadovo, o kompanijai laikinai vadovauja Timas Morsas.

Į tokią naujieną biržos prekeiviai reagavo labai teigiamai. „Yahoo“ akcijos iškart pabrango 7 proc.

C.Bartz kompanijos vadove tapo 2009 m. sausį. Prieš tai ji yra dirbusi vadovaujantį darbą dukterinėje programinės įrangos kompanijoje „Autodesk“ ir JAV kompiuterių giganto  „Sun Microsystems“ vykdomąja direktore.

Papildyta 11.51 val.: Įtempta konkurencija

„Yahoo“ jau kelerius metus kamuoja nesėkmės ir kompanija nesugeba rasti recepto, kaip įveikti konkurentus, tokius kaip „Google“ ir „Facebook“, rašo BBC.

Ši kompanija jau spėjo užsitarnauti „prastos pirkėjos“ reputaciją – ji numarino nemažai brangiai pirktų projektų, kurie buvo laikyti daug žadančiais.

„Yahoo“ akcininkai tikėjosi, kad nemažai patirties turinti C.Bartz sustiprins kompanijos pozicijas, tačiau netikėtas sprendimas ją atleisti rodo, kad viltys nepasiteisino.

Per gana trumpą karjerą „Yahoo“ ji atliko nemažai darbų: pakeitė dalį vadovų, o siekdama taupyti kaštus atleido nemažai darbuotojų. Taip pat ji nusprendė pakeisti tinklalapio veiklos kryptį ir pasiūlyti vartotojams daugiau jiems pritaikyto turinio.

Vis dėlto „C-net“ technologijų analitikas Larry Magidas teigia, kad to nepakako.

„Ji nepadarė nieko, kad pakeistų kompanijos situaciją rinkoje, todėl direktorių taryba toliau ieško lyderio, kuris galėtų pagerinti bendrovės padėtį“, – mano L.Magidas.

Kritikai taip pat pastebi, kad „Yahoo“ nesugebėjo įsitvirtinti dviejuose svarbiausiuose interneto rinkos segmentuose: paieškos ir socialinių tinklų.

„Facebook“ yra smarkiai atsiplėšęs, o dabar net „Google“ yra visa galva aukštesnė už „Yahoo“ socialinių tinklų srityje“, – pastebi L.Magidas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos