Peticijoje teigiama, kad per pastaruosius ketverius metus „Electronic Arts“ žaidėjams įrodė, jog mažai rūpinasi žaidėjais ir kompanijai tenkančia atsakomybe, susijusia su „Žvaigždžių karų“ žaidimais. Ilgas peticijos tekstas pateiktas argumentuotai. Iš išvardintų argumentų galima išskirti tai, kad 2015 metais pasirodžiusio pirmojo „Star Wars: Battlefront“ kaina buvo 60 JAV dolerių išleidimo metu, o vėliau už visą papildomai išleistą parsisiunčiamą turinį buvo prašoma dar 50 JAV dolerių.
Dar vienas svarus įvardintas argumentas yra susijęs su neseniai uždarytos „Visceral Games“ studijos kurtu projektu. Ši studija kūrė žaidėjų dėmesį ypač traukusį siužetinį vieno asmens veiksmo nuotykių žaidimą. Tačiau EA nutraukė šio žaidimo kūrimą paskelbdami, kad žaidėjai pakankami nesidomi tokio tipo žaidimais. Tokį kompanijos požiūrį peticijos autoriai pavadino nesąmone.
Peticija baigiasi tokiais emocingais žodžiais: „Priimkite teisingą sprendimą, padarykite tai dėl žaidėjų – nutraukite šią beprasmybę ir atiduokite „Star Wars“ licenciją kūrėjui arba leidėjui, kuris iš tiesų elgtųsi su serija rūpestingai ir kokybiškai, nes jei paskutiniai 4 metai mums ką ir parodė, tai yra akivaizdu, kad EA nerūpi šie dalykai.“
Šiuo metu su naujais dar neanonsuotais „Star Wars“ visatoje vykstančiais projektais dirba kelios vidinės „Electronic Arts“ studijos: „EA Motive Studios“, „Bioware“ ir „Respawn Entertainment“. Jei „Electronic Arts“ prarastų licenciją, galimai būtų nutrauktas ir šių žaidimų kūrimas.