Stephenas Hawkingas Honkonge pasirodė kaip holograma

Garsusis fizikas Stephenas Hawkingas per hologramą kreipėsi į Honkongo publiką ir taip pademonstravo didėjančią šios technologijos, jau žengiančios į politiką, pramogų ir verslo pasaulį, svarbą.
Stephenas Hawkingas Honkonge pasirodė kaip holograma
Stephenas Hawkingas Honkonge pasirodė kaip holograma / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Britų mokslininkas penktadienį pasirodė prieš kelis šimtus žiūrovų, kurie plojo ir fotografavo telefonais, kol jis pasakojo apie savo karjerą ir atsakinėjo į klausimus apie gyvybės kitose planetose galimybę, technologijų naudojimą švietimo srityje ir „Brexit“ poveikį Didžiajai Britanijai.

75-erių mokslininkas sakė, kad JAV prezidento Donaldo Trumpo išrinkimas tebuvo vienas iš daugelio „dešiniojo sparno pergalių“, kurios gali turėti liūdnų pasekmių mokslo inovacijų ir atradimų ateičiai.

„Stebėdami Brexit ir Trumpą ... matome pasaulinį sukilimą prieš ekspertus“, – sakė jis, pirmąkart nuo 2006-ųjų pasirodęs Honkonge.

Poslinkis į dešinę įvyko tokiu metu, kai pasaulis grumiasi su įvairiomis ekologinėmis krizėmis, nuo pasaulinio atšilimo iki miškų kirtimo, sakė S.Hawkingas.

„Šių problemų sprendimus atrasti padės mokslas ir technologijos“, – pridūrė jis.

S.Hawkingas serga amiotrofine lateraline skleroze (ALS) – nervų degeneracine liga, kuri atakuoja valingus judesius valdančius nervus, tad jis yra paralyžiuotas ir bendrauja tik per kompiuterinį kalbos sintezatorių.

Renginį surengė Kinijos žaidimų bendrovė „NetDragon Websoft“ drauge su „ARHT Media“, kuriančia skaitmenines garsenybių hologramas, įskaitant dvasinio guru Deepako Chopros, motyvacinių kalbų pranešėjo Tony Robbinso ir nužudyto reperio „The Notorious B.I.G.“.

Technologija, leidžianti žmonėms pasirodyti ir bendrauti su auditorijomis keliose skirtingose vietose vienu metu, šiuo metu itin populiarėja.

Prancūzijos kraštutinių kairiųjų kandidatas Jeanas-Lucas Melenchonas kaip holograma praeitą mėnesį pasirodė rėmėjams – ši technologija pirmąkart panaudota Prancūzijos prezidento kampanijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis