Artima jų draugystė prasidėjo 2007 metais, kai Steve‘as Jobsas pristatė pirmąjį kompanijos išmanųjį telefoną „iPhone“, sukėlusį tikrą šurmulį mobiliųjų įrenginių industrijoje. Tuo metu, kai jau buvo planuojama „App Store“ ir „iOS“ skirtos trečiųjų šalių aplikacijos, „Apple“ pasirinko „Google“ kaip pagrindinį partnerį, kurio žemėlapiai ir paieškos sistema taps kertinėmis „iPhone“ funkcijomis.
Vis tik istorija galėjo būti visiškai kitokia. Leidinio „The New York Times“ duomenimis, „Google Maps“ įdiegimas į „iPhone“ buvo labai vėlyvas S.Jobso sprendimas – „Apple“ vadovas suprato, kad kartografinė tarnyba yra puikus būdas pademonstruoti sensorines išmaniojo telefono savybes. Jis netgi panaudojo „Google Maps“ aplikaciją, kad pasijuoktų iš „Starbucks“ darbuotojų, kai prezentacijos metu užsakė kavos 4000 žmonių (ir iškart jį atšaukė), sukeldamas juoką salėje:
Vis tik žurnalistai, remdamiesi buvusio „iPhone“ inžinieriaus žodžiais, pranešė, kad „Google Maps“ niekada nebuvo originaliojo plano dalimi, o aprašytą prezentaciją karštligiškai paruošė du „Apple“ darbuotojai – tai buvo atlikta likus vos trims savaitėms ir „iPhone“ anonso.
Vėliau „Apple“ staigiai sudarė sutartį su „Google“ dėl jos kartografinės tarnybos integravimo. Tuo metu aljansas buvo gana logiškas: nors tuomet „Android“ platforma jau egzistavo, ji vis dar buvo kūdikystės stadijoje, o „Google“ vykdantysis direktorius Ericas Schmidtas dar posėdžiavo „Apple“ direktorių taryboje. Vėliau daugelis tokį E.Schmidto paskyrimą pavadino didele S.Jobso klaida.
Bet kokiu atveju, 2007 metais „Apple“ negalėjo realizuoti savo kokybiškos kartografinės tarnybos. Tai pripažino ir S.Jobsas. Todėl „Google“ išliko partnere iki pat 2012 metų, kai kompanija iš Kupertino nutraukė sutartį ir ėmėsi plėtoti savo analogą. Dabar gi „Apple“ tenka susitaikyti su šio, greičiausiai taip pat skuboto, sprendimo rezultatais.