Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„StrongPoint“: elektroninių kainų etikečių diegimas aktyvus dėl draudimų eksponuoti tabaką

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims ir Suomijai Rimanto Mažulio teigimu, mažmenininkai aktyviai diegia elektronines kainų etiketes, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
BNS nuotr.
BNS nuotr.
Temos: 1 Kaina

„Jaučiame sujudimą, susijusį su artėjančiu 2025 metais įsigaliosiančiu draudimu prekybos vietose eksponuoti rūkalus. Prekybos sektoriaus atstovai, kuriems aktualus šių produktų pardavimas, tiria priemones ir būdus, kaip tinkamai vykdyti įstatymo reikalavimus ir kaip tą procesą savo parduotuvėse išlaikyti našų bei patogų pirkėjams“, – teigė R.Mažulis.

Pasak jo, vienas būdų – tabako produktus atiduoti klientams automatizuotuose įrenginiuose, o parduoti juos tiek įprastose, tiek ir savitarnos kasose. Jau keli didieji prekybininkai bando šią technologiją savo parduotuvėse.

2023 metais, palyginti su 2022-aisiais, „StrongPoint“ pardavimo pajamas Baltijos šalyse padidino 10 proc. ir pasiekė 22 mln. eurų. 2022 metais parduota įrangos už 18,8 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas