Studentai sukūrė kompiuterinį žaidimą apie Igorį Molotkovą

Savaitgalį Vilniaus Gedimino technikos universitete vyko renginys „Hacker Games: Vilnius“. Dalyviai šįsyk pademonstravo ir greitą reakciją į nūdienos įvykius – vienas iš hakatono projektų buvo kompiuterinis žaidimas apie garsųjį bėglį su automatiniu ginklu AK-74 Igorį Molotkovą.
Renginio akimirka
Renginio akimirka

Nemokamas renginys, pritraukęs 130 dalyvių, startavo penktadienį, kuomet buvo sudarytos 28 komandos, pristatytos jų idėjos ir pradėti darbai. Dalyviai savo produktui ar jo prototipui sukurti laiko turėjo tik iki sekmadienio, tad darbas vyko ir dieną, ir naktį. Penkiolika naktinėti pasiryžusių komandų kūrė įvairius kompiuterinius žaidimus, likusieji (išskyrus vieną vaikiną, kūrusį techninę įrangą) varžėsi sprendimų verslui ir kasdieniam vartotojui (software) kategorijoje. Iš kiekvienos jų buvo išrinkta po du pirmosios vietos laimėtojus.

Bene smagiausia renginio idėja priklausė komandai, pasivadinusiai „Igor“ ir visą savaitgalį kūrusiai žaidimą apie tai, kaip I. Molotkovas vaikšto po miestą, gąsdina žmones, važiuoja autobusu

Bene smagiausia renginio idėja priklausė komandai, pasivadinusiai „Igor“ ir visą savaitgalį kūrusiai žaidimą apie tai, kaip I.Molotkovas vaikšto po miestą, gąsdina žmones, važiuoja autobusu. Projektus vertinusi komisija kūrėjams rekomendavo kuo greičiau žaidimą patalpinti į internetą ir taip užsidirbti.

„Renginys „Hacker Games: Vilnius“ puikiai atspindi, kaip įvairių sričių žinovai, suvieniję savo jėgas, sujungę turimas kompetencijas, gali sukurti tai, kas taptų neįmanoma dirbant atskirai. Taigi, bendradarbiavimas – viena svarbiausių vertybių, kurią laikome prioritetine ir savo universitete“, – sakė VGTU Verslo vadybos fakulteto dekanė ir šio renginio vertinimo komisijos narė Jelena Stankevičienė.

„Hacker Games: Vilnius“ dalyvavo ir keletas labai jaunų žaidimų kūrimo entuziastų – komandą „Rad Games“, kūrusią nuotykių žaidimą, sudarė du 14-mečiai ir vienas 11-metis. Berniukai sakėsi hakatone norėję dalyvauti dėl ateityje praversiančios vertingos patirties.

Pirmoji vieta sprendimų verslui ir kasdieniam vartotojui kotegorijoje skirta komandai „eVRy Launcher“, sukūrusiai virtualios realybės mobilias aplikacijas tvarkantį ir jų ieškantį įrankį.

Visą savaitgalį „Hacker Games“ dalyvavo įvairių sričių mentoriai, kurie konsultavo komandas ir padėjo tobulinti jų produktus bei verslo planus. Šį hakatonų ciklą organizuoja VšĮ „Versli Lietuva“ ir bendruomenė „Startup Lithuania“, o šiemet prie partnerių prisijungė ir VGTU.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų