Su mokslu linksmai pažindins festivalis „Erdvėlaivis žemė“

Keturiolikoje miestų vyksta festivalis „Erdvėlaivis žemė“. Moksleiviai dalyvauja eksperimentuose, lankosi universitetuose, muziejuose, klauso paskaitų. Organizatoriai pastebi, kad mokslu domisi vis jaunesni vaikai.
2015 m. mokslo festivalio „Erdvėlaivis Žemė“ akimirkos
Festivalis „Erdvėlaivis Žemė“ / Organizatorių nuotr.

Infomobilių, kurių viduje pilna inžinerinių įdomybių - spausdintuvų, staklių - Lietuvoje du. Inžinerinės pramonės asociacija, parėmus Vokietijos verslininkams, nusprendė moksleivius sudominti inžinerijos mokslu.

Per šiuos mokslo metus infomobiliu planuojama aplankyti daugiau kaip šimtą mokyklų.

„Mes galime parodyti šiuolaikinį gamybos procesą. Jis valdomas programinėmis staklėmis, įvairiomis technologijomis“, – apie infomobilį pasakoja Inžinerinės pramonės asociacijos viceprezidentas Gintaras Rimša.

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“ vyksta 14-oje miestų. Kai kuriose mažesnėse mokyklose šiomis dienomis pamokas veda mokslininkai. Mokiniai taip pat lankosi universitetuose, įmonėse, mokosi verslumo, daro eksperimentus, o paskaitų temos pačios įvairiausios – nuo maisto pramonės ar žmogaus balso paslapčių iki pasaulinių gynybos technologijų.

Festivalio renginiuose kasmet apsilanko apie 30 tūkst. moksleivių. Rengėjai pastebi, kad mokslu vis labiau domisi jaunesni vaikai.

„Kuo žmonės arba jaunimas anksčiau pradeda, įgyja tą kritinį mąstymą, tam tikrų sugebėjimų, tuo jiems lengviau prisitaikyti ypač šiais besikeičiančiais laikais, kai keičiasi profesijos – vienos išnyksta, kitos atsiranda. Gal pasiliktum rinkoje, turi gebėti improvizuoti“, – įsitikinęs mokslo festivalio organizatorius Rolandas Maskoliūnas.

Jei kils klausimų, kiek dramblio dantims reikia pastos ir kaip jos pasigaminti, galima sužinoti iki kito penktadienio truksiančiame festivalyje „Erdvėlaivis žemė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis