Pasak „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriaus Andriaus Baranausko, dėl gedimo buvo kaltas ne Lietuvoje sugedęs maršrutizatorius, tačiau jau po kelių valandų klientai buvo pajunti ant atsarginio. Vis dėlto, dalis klientų ir po to galėjo justi ryšio sutrikimus – kai kurie 15min.lt skaitytojai apie sutrikimus informavo pirmadienio vakarą.
„Srautas buvo perkeltas ant atsarginio maršrutizatoriaus ir stabilizuotas. Tačiau dalį srauto teko perkelti rankiniu būdu, todėl buvo daug įvairių mažų gedimų- dalis klientų negalėjo pasinaudoti internetu ar paskambinti, kitiems pavyko prisiskambinti tik iš trečio karto. Atsiprašome klientų dėl patirtų nepatogumų“, - sakė A.Baranauskas.
Bendrovės atstovo teigimu, ryšys antradienį veikia visu pajėgumu.