Suomijos žaidimų kūrėjas: stipriai žaidimų pramonei reikia investicijų ir švietimo

Suomijos kompiuterinių žaidimų industrijos sėkmės Lietuva galėtų pasiekti investicijomis ir švietimu, mano daugiau nei du dešimtmečius veikiančios žaidimų studijos „Housemarque“ įkūrėjas Ilaris Kuittinenas.
Parodos akimirka
Parodos akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Suomijos žaidimų industrijos pajamos per metus siekia apie 2,5 mlrd. eurų ir pasak I.Kuittineno, tokios sėkmės pasiekti galima tuomet, jeigu Lietuvoje atsirastų pakankamai daug žaidimų kūrėjų.

„Tam, kad industrija būtų tokia didelė kaip Suomijoje, reikia didelės sėkmės, kuria turi Suomijos industrija. Tačiau, manau, kad tai lemia žaidimų kiekis. Kuo daugiau turite žmonių, kuriančių žaidimus, tuo daugiau šansų, kad pasiseks. Suomijoje tik dabar pradėjome švietimo programas, kur mokoma kurti žaidimus. Manau, kad kai turi pakankamai talentų, tuomet gali toliau augti“, – BNS parodoje „GameOn“ Vilniuje sakė I.Kuittinenas.

Visgi, anot jo, Suomijoje švietimo iniciatyvos, kuriomis siekiama skatinti geriau naudotis naujausiomis technologijomis, atsirado vėliau negu prasidėjo žaidimų industrijos skatinimas finansiškai.

„Mes gavome subsidijų kurti žaidimų variklius ir panašiai, būtent todėl dabar turime pažengusių kompanijų. Švietimas atsirado vėliau, pirmiausiai buvo investicijos“, – teigė jis.

Anot jo, kaip ir Lietuvoje, Suomijoje taip pat trūksta programuotojų, tad kaip išeitį jis mato didesnį skatinimą rinktis su informacinėmis technologijomis susijusius mokslus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų