Apie sutrikimus pranešė 15min.lt skaitytojas, kuris teigė, kad neįmanoma prisiskambinti daliai klientų, nors jų telefonai ir veikia – skambinančiam pranešama, kad telefonas yra išjungtas arba ne ryšio zonoje, abonentas negauna ir jokių žinučių.
„Po „Omnitel“ tinkle vykdytų planinių darbų pavieniams klientams pasireiškė tam tikri ryšio sutrikimai – patys žmonės gali skambinti, siųsti SMS ir naudotis mobiliuoju internetu, tačiau bandant su jais susisiekti girdimas pranešimas, jog telefonas išjungtas ar yra ne ryšio zonoje“, – sakė „Omnitel“ atstovas spaudai Mindaugas Sincorius.
Susiduriantiems su nesklandumais patariama perkrauti įrenginį arba jo nustatymuose rankiniu būdu trumpam pasikeisti ryšio technologiją iš 4G į 2G arba 3G ir vėliau vėl sugrįžti prie 4G.
Pasak M.Sincoriaus, kadangi tai nėra centralizuotas gedimas, sunku pasakyti, kiek vartotojų susiduria su problema, o iki šiol į „Omnitel“ su skundais kreipėsi keletas vartotojų.
Tikimasi, kad nesklandumai bus išspręsti ketvirtadienio vakarą.