Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 11 12 /13:57

Sutriko „Omnitel“ ryšys

Kai kurie „Omnitel“ vartotojai nuo trečiadienio vakaro susiduria su ryšio nesklandumais. „Omnitel“ atstovai negalėjo pasakyti, kiek klientų gali patirti nepatogumų dėl šio sutrikimo.
Liūdna mergina kalba telefonu
Mergina kalba telefonu / „Fotolia“ nuotr.

Apie sutrikimus pranešė 15min.lt skaitytojas, kuris teigė, kad neįmanoma prisiskambinti daliai klientų, nors jų telefonai ir veikia – skambinančiam pranešama, kad telefonas yra išjungtas arba ne ryšio zonoje, abonentas negauna ir jokių žinučių.

„Po „Omnitel“ tinkle vykdytų planinių darbų pavieniams klientams pasireiškė tam tikri ryšio sutrikimai – patys žmonės gali skambinti, siųsti SMS ir naudotis mobiliuoju internetu, tačiau bandant su jais susisiekti girdimas pranešimas, jog telefonas išjungtas ar yra ne ryšio zonoje“, – sakė „Omnitel“ atstovas spaudai Mindaugas Sincorius.​

Susiduriantiems su nesklandumais patariama perkrauti įrenginį arba jo nustatymuose rankiniu būdu trumpam pasikeisti ryšio technologiją iš 4G į 2G arba 3G ir vėliau vėl sugrįžti prie 4G.

Pasak M.Sincoriaus, kadangi tai nėra centralizuotas gedimas, sunku pasakyti, kiek vartotojų susiduria su problema, o iki šiol į „Omnitel“ su skundais kreipėsi keletas vartotojų.

Tikimasi, kad nesklandumai bus išspręsti ketvirtadienio vakarą.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais