Anot A.Bubnelio, su sunkumais susiduria tik skambinti bandantys klientai, todėl abiejų įmonių klientams, norintiems susisiekti su kito operatoriaus klientais jis rekomendavo naudotis „Messenger“, „Skype“, „Viber“ ar kitomis internetu veikiančiomis ryšio priemonėmis – pastarasis sutrikimas jų veikimui nepakenkė.
A.Baranauskas patvirtino, kad tai yra vakarykščio „Tele2“ duomenų centro gedimo pasekmė. Dėl ryšio kanalų trūkumo, susidariusio keičiant skambučių maršrutizavimą, iš „Tele2“ į „Bitę“ nepraeina iki 10 proc. skambučių, nors šis rodiklis gali keistis didėjant bendram tinklo apkrovimui. A.Bubnelio teigimu, iš „Bitės“ į „Tele2“ nuo 9 val. ryto nesėkminga būna absoliuti dauguma skambučių.
Ryšio paslaugų teikimas „Tele2“ tinklo viduje ir tarp „Tele2“ bei „Telia“ klientų nėra sutrikęs. Interneto paslaugos „Tele2“ klientams teikiamos atsarginiais kanalais, todėl jos šiuo metu nėra sutrikę. A.Baranauskas savo įmonės klientams, negalintiems prisiskambinti „Bitės“ vartotojams, rekomendavo bandyti skambinti dar kartą, po kelių minučių – tikėtina, kad antrą kartą tarp kelių „nesėkmingų“ procentų skambintojų jie nebepateks.
„Dabar žmonės dirba su tarnybine stotimi ir plečia kanalų skaičių“, – teigė A.Baranauskas.
Apie 11 val. ryto A.Bubnelis informavo redakciją, kad ryšys tarp dviejų operatorių veikia įprastai. A.Baranauskas taip pat informavo, kad iš pat ryto buvo fiziškai sumontuotas naujas transmisijos mazgas, užtikrinantis ryšį tarp dviejų ryšio operatorių. Jį įjungus visi skambučiai yra sėkmingi.
„Viskas žaliuoja. Atsiprašome klientų už patirtus nepatogumus“, – sakė A.Baranauskas.