„Aktyviai dirbame, kad galėtume vėl teikti paslaugas įprastu režimu“, – „Swedbank“ informavo klientus, tačiau netrukus veikla atsinaujino.
„Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius penktadienį vakare 15min tvirtino, kad banko sistemos veikia stabiliai, bet yra problemų iš ryšio tiekėjų pusės.
Feisbuke bankas taip pat pasidalijo tokia žinute: „Banko sistemos veikia stabiliai, interneto bankas arba išmanioji programėlė laikinai veikia su pertrūkiais dėl vieno iš ryšio tiekėjo paslaugų sutrikimų. Jei turite galimybę, pabandykite prisijungti naudodamiesi kitą ryšio tiekėją“, – rašo bankas.
Vartotojai pastebėjo, kad vienų tiekėjų tinkle prisijungti pavyksta, kitų – ne.
„Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis 15min tvirtino pastebintis, kad „Telia“ tinkle „Swedbank“ internetinis bankas ir programėlė veikė nereguliariai, tačiau šiuo metu jokių trikdžių nėra.