Technologijų paroda „CeBIT 2015“: kuo šįmet nustebins vokiečiai?

Jau už penkių savaičių Hanoverio parodų centre Vokietijoje prasidės technologijų paroda „CeBIT 2015“, kurios paviljonai bus nusėti technika ir programine įranga – nuo dokumentų valdymo sistemų iki 3D spausdintuvų. Tiesa, šūsnies naujausių telefonų ar spalvingų televizorių, kuriais galėtų pasigrožėti smalsuoliai, čia nebus, tačiau bent šiek tiek apie ateitį mastantis verslininkas, pasak organizatorių, „CeBIT 2015“ tikrai ras tai, ko reikia.
„CeBIT 2015“ spaudos konferencija
„CeBIT 2015“ spaudos konferencija / „CeBIT 2015“ organizatorių nuotr.

Dar prieš kiek daugiau nei dešimtmetį „CeBIT“ buvo didžiausia technologijų paroda pasaulyje, kasmet sutraukusi šimtus tūkstančių technologijų mylėtojų. Tačiau ilgainiui čia savo naujoves eksponuojančių įmonių skaičius ėmė mažėti – jos viena po kitos traukėsi ir rinkosi konkurentų parodas „Mobile World Congress“ Barselonoje, CES Las Vegase, IFA Berlyne, o sumažėjus įmonių, gerokai sumažėjo ir dalyvių.

Taigi tam, kad išgyventų, „CeBIT“ organizatoriai buvo priversti pakeisti formatą ir save pozicionuoti kaip didžiausią verslo ir technologijų parodą. Nuo praėjusių metų imta remtis nauju konceptu verslas – verslui arba B2B („business to business“).

Kinų desantas

„CeBIT 2015“ pranešimus skaitys turtingiausi Kinijos verslininkai – „Xiaomi“ įkūrėjas ir vadovas Lei'us Junas, kinų internetinės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas Jackas Ma.

Apie tai, ko tikėtis šių metų „CeBIT 2015“ parodoje, kuri vyks Hanoveryje kovo 16 – 20 dienomis, pasakojo žurnalistus į „CeBIT 2015“ spaudos konferenciją pakvietę parodą organizuojančių Vokietijos prekybos rūmų atstovai.

Šių metų parodos šūkis – d!conomy (nuo žodžių digital economy – skaitmeninė ekonomika).

„Skaitmenizacija į priekį veda inovacijas. Išlikti gali tik tas, kas investuoja į skaitmenizaciją ir sugeba prisitaikyti prie industrijos pokyčių“, – „CeBIT 2015“ temą pristatė vienas parodos organizatorių Oiveris Ferse'as iš Vokietijos prekybos rūmų.

Daugiausiai dėmesio parodoje šįmet ketinama skirti daiktų internetui ir kibernetiniam saugumui. Iš didžiausių IT industrijos įmonių čia savo techniką ir programinę įrangą demonstruos „Samsung“, „Microsoft“, HP, IBM, daug kitų mažesnių bendrovių ir 350 startuolių. Parodos atidarymo dieną pranešimą skaitys Vokietijos kanclerė Angela Merkel. Tarp parodos pranešėjų – Amerikos rašytojas ir ekonomistas Jeremy Rifkinas  kiti.

Šįmet parodos šalimi partnere pasirinkta Kinija, todėl „CeBIT 2015“ įmonių iš Kinijos bus net 600. „CeBIT 2015“ pranešimus skaitys turtingiausi Kinijos verslininkai – „Xiaomi“ įkūrėjas ir vadovas Lei'us Junas, kinų internetinės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas Jackas Ma.

Bilieto kaina visoms dienoms į parodą kainuos 600 eurų.

Pigiausias 3D spausdintuvas

Spaudos konferencijoje dalyvavo ir keliasdešimt įmonių, kurios pristatė, ką pademonstruos per „CeBIT 2015“. Didesnio žiniasklaidos dėmesio sulaukė „XYZ Printing“ – bendrovė, kuri trimačius spausdintuvus ketina pardavinėti už itin žemą kainą. Trimatis spausdintuvas „Da Vinci Junior“, kuris šįmet pirmą kartą buvo pristatytas parodoje CES,  kainuos 399 eurus. Jis rinkoje turėtų pasirodyti jau balandžio mėnesį.

Iš saugumo užtikrinimui skirtų išradimų populiariausia buvo operatoriaus „Vodafone“ ir bendrovės „Securesmart“ kartu sukurta nauja kodavimo programėlė „Vodafone Secure Call“. Kodavimas vykdomas naudojas 128 bitų AES standartą ir užtikrins, kad jūsų slapta niekas negalės klausytis.

O „BenQ“ parodė pirmąsias pasaulyje nešiojamas elektrostatines „treVolo“ per Bluetooth veikiantį garsiakalbį. Iš planšetės ar telefono per garsiakalbį muzikos galima klausyti „loseless“ formatu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis