Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

TELE2 ketina „Mokipay” sistemą įdiegti per kelerius metus

Mobiliųjų ryšių bendrovė TELE 2 teigia neskubanti diegti mobiliųjų atsiskaitymų sistemos „Mokipay”. Kol kas ji esą nėra labai naudinga, todėl bendrovė žada palaukti, kada sistema bus ištobulinta ir tada tokią paslaugą pasiūlyti savo klientams.
Mobiliųjų mokėjimų sistema „Mokipay“
Mobiliųjų mokėjimų sistema „Mokipay“ / „Mokipay“ nuotr.

„Tokia sistema nėra nauja, – žurnalistams po Stolholme vykusio renginio „TELE2 Capital Markets Day“ sakė bendrovės Centrinės Europos ir Eurazijos regionų direktorius Niklasas Sonkinas. – Ji egzistuoja jau daugiau nei dešimtmetį, tačiau negaliu pasakyti, kad mobilūs mokėjimai yra labai pasisekę.”

Dėl to bendrovė diegti sistemos dar neskubės – žada stebėti rinką ir laukti, kol paslauga bus patrauklesnė ir tik tuomet pristatyti ją ir savo klientams. Tam gali prireikti kelerių metų.

Šiuo metu „Mokipay” vartotoju Lietuvoje gali tapti „Omnitel” abonentai ir „Omnitel Extra” vartotojai, išskyrus išankstinės mokėjimo paslaugos „Ežys” vartotojus.

Mobiliųjų atsiskaitymų sistema leidžia identifikuoti vartotoją šiam pridėjus telefono aparatą su „Mokipay” lipduku prie nuskaitymo įrenginio.

N.Sonkinas, atsakydamas į žurnalistų klausimus apie Lietuvą, teigė, kad lietuviams yra patrauklios pigios paslaugos.

„Mes tikime, kad Lietuvoje vartotojau yra labai pragmatiški – jei pasiūlymas labai geras ir kaina maža, jie pirks. Žmonės labai racionalūs, jie nebijo pirkti pigiai, jei tiki, kad ir pigi paslauga gali būti kokybiška”, – teigė bendrovės atstovas.

Tuo metu, pavyzdžiui, Kroatijoje, N.Sonkino teigimu, žmonės bijo pirkti pigią paslaugą: „Jie mano, kad jei moki daugiau – gauni geriau. O lietuviai yra racionalūs, nebijantys, norintys gyventi smagiai.”

Lietuvoje ir Latvijoje esą dominuoja išankstinio mokėjimo kortelės, nes žmonės savo telefono numerį esą kartais turi vos kelis mėnesius. Panaši situacija ir Švedijoje. Tuo metu, pavyzdžiui, kaimyninėje Estijoje dominuoja mokėjimo jau pasinaudojus paslauga būdas.

N.Sonkinas teigė, kad būtina atsižvelgti į tokius ir kitokius skirtumus plėtojant verslą atitinkamoje šalyje, nes ankstesnis TELE2 metodas su visais klientais dirbti taip pat esą nepasiteisino.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos