„Tele2“ pirmą kartą Lietuvoje išmatavo, kaip internetas veikia žmonių emocijas

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pirmą kartą Lietuvoje dirbtiniu intelektu užfiksavo žmogaus veido išraiškas ir išsiaiškino, kokią įtaką interneto greitis turi žmogaus emocijoms. Kartu su inžinerinės informatikos mokslų daktare Egle Radvile atlikto eksperimento rezultatai parodė, kad žmonės buvo laimingesni tada, kai naudojosi „Tele2 Laisvu internetu“.
Tele2 Inovacijų biuro emocijų matavimo eksperimentas
Tele2 Inovacijų biuro emocijų matavimo eksperimentas / Tele2

Pirmą kartą Lietuvoje

„Kad žmonėms reikia spartaus interneto, nėra jokia naujiena – tą gali parodyti bet kurios vartotojų apklausos. Tačiau hipotezę – kad nuo interneto greičio priklauso žmonių emocijos, specialiai suburta „Tele2“ komanda užsimojo patikrinti tiesiog pažvelgus į žmogaus veidą“, – sakė Gediminas Jankauskas, „Tele2“ duomenų mokslininkas ir projektų vadovas.

Nors veido nuskaitymo technologija naudojama seniai, toks jos pritaikymas technologijose yra pirmas Lietuvoje.

Tyrimo metodiką ir algoritmus sukūrė inžinerinės informatikos mokslų daktarė Eglė Radvilė.

Tele2/Eglė Radvilė, inžinerinės informatikos mokslų daktarė
Tele2/Eglė Radvilė, inžinerinės informatikos mokslų daktarė

Eksperimento dalyviai buvo pakviesti sudalyvauti 10-ies minučių vaizdo pokalbyje. Kameros fiksavo skirtingo greičio internetu besinaudojančiųjų veidus, o dirbtinis intelektas analizavo jų emocijas pagal veido raumenų susitraukimus, lūpų judesius, žvilgsnį ir kitus parametrus.

Pagal tai buvo galima atpažinti ir įvertinti net 5-ių skirtingų emocijų lygius: neutralumą, pozityvumą, liūdesį, nuostabą ir pyktį.

Jaučiasi laimingesni

Eksperimento rezultatas – žmonės, kurie naudojosi „Tele2 Laisvu internetu“, laimės pojūčio patyrė daugiau, nei besinaudojantys lėtesniu internetu.

Tai, kad klientai yra patenkinti „Tele2 Laisvu internetu“, patvirtina ir balandžio mėnesį tele2.lt svetainėje atliktos elektroninės apklausos rezultatai.

Tele2/Tele2 Inovacijų biuro emocijų matavimo eksperimentas
Tele2/Tele2 Inovacijų biuro emocijų matavimo eksperimentas

El. apklausos klausimo „Kaip vertinate „Tele2“ interneto ryšį?“ aukščiausi teigiami įvertinimai sudarė 576 iš 698 atsakymų. Vidutiniškai tai – 4,28 iš 5 „Tele2“ klientų.

Dirbtinio intelekto įrankis jausmus matuoja realiu laiku, todėl duomenys nėra kaupiami, o asmeninė dalyvio informacija neišsaugoma.

Liepos antroje pusėje operatorius kvies norinčius išbandyti įrankį ir pasimatuoti savo emocijas naudojantis internetu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų