„Tele2“ laikinai išjungė galimybę naudotis programėlėmis „m.Ticket“ bei „m.Parking“

„Tele2“ tinkle laikinai neveikia mokamos paslaugos – negalima atsiskaityti už automobilių stovėjimą, naudotis viešojo transporto bilietais, taip pat įsigyti papildomų mobiliojo ryšio duomenų paketų, praneša operatorius.
„Tele2“ biuras
„Tele2“ biuras / „Tele2“ nuotr.

Siekdama apsaugoti klientų asmens duomenis, galimybę naudotis paslaugomis laikinai apribojo pati įmonė.Sprendimą bendrovė priėmė paaiškėjus, kad iškilo rizika, jog mokėjimo metu tam tikri klientų duomenys gali tapti prieinami trečiosioms šalims.

„Tele2“ neturi informacijos, ar tokių atvejų buvo, tačiau klientų ir jų asmens duomenų saugumas yra didžiausias įmonės prioritetas. Apribodama paslaugų teikimą bendrovė šį saugumą užtikrina.

Ši kibernetinio saugumo skylė būdinga ne tik „Tele2“ tinklui – toks pats trūkumas egzistuoja ir „Telia“ bei „Bitė“ tinkle, pastarųjų operatorių sprendimų laukiama artimiausiu metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai