Kompensacijos bus skiriamos visiems klientams, kurie būdami užsienyje patyrė nepatogumų negalėdami pasinaudoti tarptinklinio ryšio paslauga.
Visiems užsienyje šiuo laikotarpiu buvusiems ir nepatogumus patyrusiems klientams bus kompensuojamas jų mokėjimo plano mėnesinis mokestis.
„Tele2“ taip pat kompensuos visas tarptinklinio ryšio išlaidas, klientų patirtas nuo rugpjūčio 1 iki rugpjūčio 5 d. imtinai.
Be to, kiekvienam iš jų įmonė dovanos 100 GB nemokamų duomenų iki spalio pabaigos.
Dovanų gaus ir Lietuvoje likę klientai. Visiems pagal sąskaitas mokantiems klientams „Tele2“ dovanos 20 GB nemokamų duomenų, galiosiančių iki vasaros pabaigos.
Užsienyje keliavę klientai apie jų laukiančią kompensaciją artimiausiu metu bus informuoti SMS žinute.
Nesulaukę žinutės iki rugpjūčio 7-osios vakaro, klientai raginami nemokamai susisiekti su operatoriumi trumpuoju numeriu 117. „Tele2“ klientams iš Lietuvos skambučiai juo – nemokami.
Iš užsienio susisiekti su operatoriumi galima numeriu +37068400117. Skambučiai jais apmokestinami galiojančiais tarptinklinio ryšio tarifais.
Tarptinklinis ryšys operatoriaus klientams sutriko rugpjūčio 3 d., po to, kai operatoriui šią paslaugą teikianti Šveicarijos įmonė „Comfone“ atliko techninį sistemos atnaujinimą. Atnaujinimas neigiamai paveikė ne tik „Tele2“ grupę, bet ir kai kurių kitų Europos operatorių klientus.
Po intensyvaus, visą parą trukusio darbo operatorius tarptinklinio ryšio paslaugas savo klientams atnaujino rugpjūčio 4-osios vakarą.
Naujausiais duomenimis, iš viso ryšio sutrikimai paveikė 40 tūkstančių „Tele2” klientų. Lietuvoje „Tele2“ klientai šio gedimo nebuvo paveikti.