„Omnitel“ duomenimis, kol kas draudimo paslaugą dažniausiai renkasi brangesnių išmaniųjų telefonų savininkai. Per pirmąjį mėnesį nuo paslaugos teikimo pradžios 40 proc. „Omnitel“ privačių klientų apdraustų įrenginių sudarė daugiau nei 1 500 Lt kainuojantys nauji išmanieji telefonai.
„Naująją paslaugą mūsų klientai renkasi norėdami išvengti finansinių nuostolių ir nemalonių emocijų telefonui ar planšetiniam kompiuteriui sudužus, įkritus į vandenį ar įvykus kitam draudžiamajam įvykiui. Apsidraudusiems mūsų klientams ne tik atlyginama žala – „Omnitel“ jiems taip pat suteikia pakaitinį telefoną, kol sugedęs įrenginys bus sutaisytas“, – sako „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė.
Mobilieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai yra tarp dažniausiai prarandamų ar sugadinamų buities daiktų. „Omnitel Trends“ išmaniąja programėle atliktos apklausos duomenimis, nuo sudužimo, sugadinimo ir vagysčių savo telefoną norėtų apdrausti net 70 procentų apklausoje dalyvavusių „Omnitel“ klientų.
Pirmąjį mėnesį, kai pradėtas teikti telefonų draudimas, „Omnitel“ klientai aktyviai domėjosi naująja paslauga.
„Klientai, apdraudę mobiliuosius įrenginius, dažniausiai kreipiasi dėl to, kad jie sudūžta arba yra apliejami vandeniu. Draudimas nepadengs nuostolių, jei telefonas buvo prarastas arba klientas nežino, kur ir kokiomis aplinkybėmis jį pametė, taip pat, jei telefonas buvo paliktas viešoje vietoje be priežiūros ir dingo. Jei telefonas buvo pavogtas iš namų arba atimtas iš žmogaus prievarta ar apiplėšimo metu ir tai yra draudžiamasis įvykis, tokiais atvejais būtina į pranešti policijai“, – sako „Lietuvos draudimo“ Gyventojų turto draudimo skyriaus vadovas Andrius Gimbickas. Pasak jo, klientai yra įsipareigoję saugoti savo apdraustą turtą, todėl turėtų elgtis su juo apdairiai.
Mobiliųjų įrenginių draudimo paslaugą nuo 2011 metų gruodžio siūlo ir telekomunikacijų bendrovė „Bitė“.