Dėl to sulėtėjo ar tapo laikinai nepasiekiamos kai kurių įmonių svetainės ar paslaugos.
Trečiadienį apie 17 val. buvo paskelbta, jog ataką pavyko suvaldyti, tačiau programišiai nepasidavė.
Kiek vėliau ataka buvo atnaujinta kitu keliu ir, panašu, prasidėjo savotiška dvikova tarp paslaugų veikimą sutrikdyti siekiančių asmenų bei „Hostex“ tinklo administratorių. 19 val. duomenimis, ataka tebevyksta.
Pirminiais duomenimis, užkrėstų kompiuterių tinklo („botneto“) ataka daugiausiai vykdoma iš užsienyje esančių serverių užklausomis atakuojant gana platų „Hostex“ IP adresų rėžį. Didžioji „Telia“ IT paslaugų dalis nebuvo paveikta, privačių klientų ryšio paslaugoms jokios įtakos nėra.
Dėl to, kad atakuojama „Hostex“ infrastruktūra, veikimo sutrikimų patyrė nemažai šios įmonės verslo klientų – mažmeninės internetinės prekybos įmonės, mokėjimo paslaugų teikėjai ir panašiai.
„Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis neatskleidė „Hostex“ klientų sąrašo, bet, 15min žiniomis, veikimo sutrikimų patyrė tokios įmonės, kaip „Pigu.lt“ ir „Paysera“.
„Atsiprašome klientų už galimus laikinus nepatogumus“, – rašė A.Stasiulaitis.